اطلاعات دوره
آموزش اتودزنی طرح در نرم افزار Mischief (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش اتودزنی طرح در نرم افزار Mischief (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر5
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد صادقی4.4
  • زمان:39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در نقاشی دیجیتال یا Digital Painting، فرایند نقاشی و خلق آثار هنری با استفاده از کامپیوتر و ابزارهای ساده ای دنبال می شود. در نقاشی دیجیتال به یک کامپیوتر و یک ماوس یا قلم نوری نیاز دارید که با در اختیار داشتن آن ها می توانید به ایجاد آثار هنری، در هر سبک و زمینه ای بپردازید. نرم افزار Mischief در عین سادگی دارای یک ایده بی نظیر و فوق العاده کاربردی است که نمونه این ایده در هیچ نرم افزار دیگری در زمینه گرافیک دیده نمی شود، این ویژگی فوق العاده، بوم نامحدود است. ما از این نرم افزار قدرتمند و ساده برای طراحی اتود استفاده می کنیم. ما در این آموزش قصد داریم تا اتودزنی طرح در نرم افزار Mischief را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.
دوره آموزش اتودزنی طرح در نرم افزار Mischief (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اتودزنی طرح در نرم افزار Mischief (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حسن

تیم خوب فرادرس سلام و خسته نباشید. این آموزش از نظر کیفیت صدا و تصویر بی نقصه مثل خیلی از آموزش های دیگه ی فرادرس کیفیت بی نظیری دارن. در حالی که متاسفانه در خیلی از منابع دیگه مشکل صوتی و تصویری دارن. در رابطه با کیفیت تدریس هم که نمیشه چیزی گفت چون مدرس از بهترین مدرس های فرادرس هستن و مهارت ویژه ای در این مورد دارن و آموزش های خوب و مفید دیگه ای هم دارن. پس در این زمینه مسئله ای موجود نیست و اصلا نگران تدریس بد نباشید. انجام کار های عملی همیشه خیلی مفید بوده و هست و این آموزش هم از این قاعده مستثنی نیست و دوستانی که علاقه به کار با این نرم افزار دارند حتما آموزش رو تماشا کنید و لذت ببرید. در کل این آموزش بسیار بسیار خوب هست و برای علاقه مندان به این حوزه مناسب هست و پیشنهاد می کنم حتما ببینید. در آخر هم از فرادرس بابت خدمات خوبش بسیار تشکر می کنم. واقعا ازتون تشکر می کنم بابت زحماتتون.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی