اطلاعات دوره
آموزش مدل سازی کاراکتر در بلندر Blender – ایده پردازی تا ریگ
مسیر آموزشی

آموزش مدل سازی کاراکتر در بلندر Blender – ایده پردازی تا ریگ

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر4.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میلاد صادقی4.4
  • زمان:13 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مهم ترین مبحث در شروع یک پروژه انیمیشن، بازی یا ساخت یک کانسپت (Concept) به سبک رئال و استفاده از آن در یک فیلم کوتاه یا بلند به صورت کامپوزیت شده است و مبحث مربوط به ایده پردازی است. ما در این فرادرس، ابتدا اتودزنی را انجام می دهیم و مدل مفهومی کاراکتر را از طریق نرم افزار Mischief ایجاد می کنیم و در مرحله بعد مدل سازی کاراکتر را در بلندر (Blender) انجام می دهیم. برای طراحی تکستچر و بافت، از فتوشاپ استفاده می کنیم و نهایتا در بلندر فعالیت های مربوط به آرماتوربندی و ریگ را روی کاراکتر پیاده سازی می کنیم و در ادامه این آموزش سعی می کنیم به صورت قدم به قدم شما را با این کاربردهای فوق العاده آشنا کنیم.
دوره آموزش مدل سازی کاراکتر در بلندر Blender – ایده پردازی تا ریگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد صادقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدل سازی کاراکتر در بلندر Blender – ایده پردازی تا ریگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

امیر حسین

آموزش مرحله به مرحله بود و من که مبتدی بودم به راحتی تونستم با این آموزش به سطح بالا برسم. به این دوره خیلی علاقه داشتم.

Ahoura

یکی از بستگانم سایت شما به من معرفی کرد و خوشحالم که با سایت شما آشنا شدم. تشکر می کنم بابت تخفیفاتی که میذارید بسیار عالی، امکان خرید خیلی راحت فراهم میکنه. از مدرس گرامی سپاسگزارم بابت ارائه مطالب بسیار مفید.

شادی

خیلی عالی. ممنونم

علی بهاائدینی

با سلام ممنون بابت آموزش بسیار عالی بود ....

سجاد

سلام خیلی پر محتوا بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی