اطلاعات دوره
وبینار تحلیلی این هفته چه سهمی بخریم؟
مسیر آموزشی

وبینار تحلیلی این هفته چه سهمی بخریم؟

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همه سرمایه گذاران در بورس، به دنبال شناسایی بهترین سهام بازار برای کسب بازدهی مطلوب می باشند. فرصت های سرمایه گذاری در بورس متعدد هستند اما ارزیابی اینکه کدام فرصت، ارزنده تر می باشد و بازدهی بهتری برای سرمایه گذار می تواند به ارمغان بیاورد نیاز به تخصص و تحلیل مناسب دارد. در وبینار این هفته چه سهمی بخریم؟ با بررسی صنایع گوناگون، بهترین سهام بازار جهت رشد در هفته آینده شناسایی می شود. شما می توانید با شرکت در این وبینار علاوه بر مشاهده مستعدترین سهام بازار جهت رشد قیمتی، تحلیل سهام درخواستی خود و آنالیز سبد سهام خود را نیز دریافت کنید و از این طریق بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در هفته آینده را شناسایی کنید. شرکت در این وبینار برای همراهان آکادمی بورس درفک رایگان می باشد. جهت شرکت در این وبینار می توانید با پشتیبانی آکادمی بورس درفک تماس حاصل نمایید.   شماره تماس پشتیبانی : 09900309237 آیدی تلگرام پشتیبانی : @dorfacksupport آیدی کانال تلگرامی درفک : @dorfack
دوره وبینار تحلیلی این هفته چه سهمی بخریم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مسعود علیزاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تحلیلی این هفته چه سهمی بخریم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی