اطلاعات دوره
وبینار باورهای ثروت ساز 3
مسیر آموزشی

وبینار باورهای ثروت ساز 3

30,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 30,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

وبینار باورهای ثروت ساز به مدرسی دکتر مسعود قدرتی به شما آموزش میدهد که به آسانی و تنها با یک ساعت کار کردن به درآمد بالایی برسید این وبینار برای تمامی کسانی که میخواهند ثروت مند شوند و پیشرفت نمایند و رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. باورهای شما چگونه ساخته شدند؟ چه باورهایی باعث شده شما به ثروت نرسید؟ و چه موانعی در سر راه شما قرار دارد؟ و خیلی از ایتم هایی که باید یادبگیرید و مدارهای مناسب و فرکانس های مناسبی بسازید . توصیه میکنم به همراه خودتان دوستان خود را که برایتان ارزشمند هستن به این وبینار دعوت کنید منتظر دیدار شما عزیزان در این وبینار هستم. لازم بدونید این وبینار برای سومین بار داره برگزار میشه و هر بار با استقبال شما عزیزان مواجه شده و برای بارهای بیشتر برگزار میشود تصمیم دارم با یاری شما تا شماره 10 پیش بریم. دوستار همیشگی شما تیم کمپانی موفقیت  
دوره وبینار باورهای ثروت ساز 3 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر مسعود قدرتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 30,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار باورهای ثروت ساز 3 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی