اطلاعات دوره
وبینار بایدها و نبایدهای سرمایه گذاران و مدیران در 1399
مسیر آموزشی

وبینار بایدها و نبایدهای سرمایه گذاران و مدیران در 1399

120,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 120,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:مهدی کنعانی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مالیات، بودجه، ارز و راهکارهای مدیریتی و سرمایه گذاری در 1399 دغدغه های مدیران و کارافرینان و فعالان اقتصادی در سال 1399 است . در این وبینار به این دغدغه های مهم خواهیم پرداخت . معرفی وبینار بایدها و نبایدهای سرمایه گذاران و مدیران در 1399 : لایحه بودجه 1399، نشانگر تصمیم دولت برای افزایش درآمدهای مالیاتی در سال آتی است. این امر با ایجاد پایه های جدید مالیاتی (به ویژه در مسکن و خودرو) و نیز مالیات ستانی جدی تر از تبادلات مالی عمده در حوزه ارز، سکه و طلا همراه خواهد بود. همچنین کاهش درآمدهای گمرکی و حتی پیش بینی فروش عمومی اوراق در بودجه سال آتی، نشانگر چالشها و فرصتهایی جدید در سال 1399 است. این موارد در کنار تورم، نقدینگی و ... و در این وبینار بررسی خواهد شد. همچنین روند کلی بازارهای قانونی مختلف در 1399 بررسی شده و در نهایت سبد پیشنهادی سرمایه گذاری برای سطوح مختلف ریسک پذیری پیشنهاد خواهد شد. چندین راهکار مدیریتی در شرایط خاص سال 1399 نیز ارائه خواهد شد. در بخشهای مختلف وبینار و به ویژه بخش پایانی آن، استاد وبینار پاسخگوی سوالات شرکت کنندگان محترم خواهند بود. زمان: 2 ساعت – سه شنبه 20 اسفند – 19 تا 21 شامل 40 دقیقه پرسش و پاسخ مدرس: دکتر مهدی کنعانی (مدرس دوره هایDBA دانشگاه تهران و قائم مقام پیشین صندوق R&D صنایع و معادن)  مدرس دوره های DBA دانشگاه تهران و از مشاوران با سابقه در حوزه کارآفرینی، صادرات و سرمایه گذاری قائم مقام سابق صندوق R&D صنایع و معادن سابقه همکاری هشت ساله با مجموعه مدیران ایران              
دوره وبینار بایدها و نبایدهای سرمایه گذاران و مدیران در 1399 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهدی کنعانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 120,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار بایدها و نبایدهای سرمایه گذاران و مدیران در 1399 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی