اطلاعات دوره
وبینار برنامه‌ریزی اصولی برای گرفتن آیلتس 7 به بالا
مسیر آموزشی

وبینار برنامه‌ریزی اصولی برای گرفتن آیلتس 7 به بالا

62,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 62,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تجربیاتم از گرفتن نمره 8.5 در آزمون آیلتس آکادمیک را در اختیارتان قرار می‌دهم، توضیح می‌دهم که برای گرفتن نمره 7 به بالا، باید دقیقاً به چه مطالبی تسلط داشته باشید و به برنامه‌ای شش هفته‌ای را با شما به اشتراک می‌گذارم تا بتوانید برای گرفتن نمره 7 به بالا آماده شوید همچنین، با شرکت در این وبینار متوجه خواهید شد که چرا کلاس Pre-IELTS یک دروغ بزرگ است و هیچ مزیتی ندارد و یاد می‌گیرید بدون اینکه هزینه‌های گزاف برای شرکت در کلاس‌های بیهوده آیلتس بپردازید، خودتان را به بهترین روش برای این امتحان آماده کنید.  آنچه در این وبینار مطرح خواهم کرد:  توضیحات کوتاهی در مورد فرمت امتحان آیلتس و نمره آن (band descriptors)  چرا کلاس Pre-IELTS یک دروغ محض است؟  چرا شرکت در کلاس‌های آیلتس، موفقیت شما را تضمین نمی‌کند؟  برای گرفتن نمره 7 و بیشتر از آن، باید دقیقاً به چه مطالبی مسلط بود؟  نکته‌هایی که باید برای تمرین هر یک از چهار مهارت در آزمون آیلتس رعایت کنید اشتباه‌های رایج در زمان تمرین برای آیلتس  معرفی بهترین منابع آموزش و تمرین برای گرفتن نمره 7 به بالا ارائه برنامه شش هفته‌ای برای آمادگی برای امتحان   اشتباهاتی که در امتحان باعث کسر نمره در آزمون آیلتس می‌شوند چگونه بدون پرداخت هزینه‌های گزاف، برای امتحان آیلتس آماده شویم؟  چطور انگیزه خود را برای تمرین کردن و آمادگی آزمون آیلتس حفظ کنیم؟ شرکت‌کنندگان در این وبینار، هدیه ویژه سایت آقای مترجم را دریافت خواهند کرد.  مزایای برنامه‌ریزی برای آزمون آیلتس   از زمان خود به بهترین نحو استفاده خواهید کرد نمره مطلوب خود را به دست خواهید آورد نیازی ندارید برای کلاس‌ها و کتاب‌های مختلف هزینه کنید دچار سردرگمی نخواهید شد  به طور خلاصه می‌توان گفت، اگر می‌خواهید در امتحان آیلتس نمره‌ای بگیرید که مورد پذیرش دانشگاه‌ها و شرکت‌های مختلف باشد و شانس مهاجرت خود را افزایش دهید، باید برنامه‌ریزی درستی داشته باشید تا مسیر را اشتباه نروید.       
دوره وبینار برنامه‌ریزی اصولی برای گرفتن آیلتس 7 به بالا دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا کاظمی نیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 62,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار برنامه‌ریزی اصولی برای گرفتن آیلتس 7 به بالا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی