اطلاعات دوره
آموزش webpack 4 به صورت اصولی - وب پک فارسی
مسیر آموزشی

آموزش webpack 4 به صورت اصولی - وب پک فارسی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش webpack به صورت اصولی وب پک 4 که یک ماژول bundler برای جاوا اسکریپت است یاد خواهید گرفت تا بتوانید کتابخانه ها و را پکیج بندی و کامپایل کنیم هدف من در این دوره اینه که به شما کمک کنم تا بتونید به خوبی webpack رو درک کنید و هم بخوبی یاد بگیریدش بخصوص نسخه 4 وب پک رو که درحال حاضر وجود دارد. این دوره اختصاصی برای افرادی که میخواهند وب پک رو از پایه یادبگیرن و افرادی که باهاش آشنا هستن اما درک چندان خوبی از چگونگی عملکردش و کار باهاش و تغییرش رو ندارن، ایجاد شده است. شما تو این دوره از ساده ترین config تا پیچیده ترین اون ها رو بخصوص برای پروژه های واقعی و بزرگ یاد می گیرید. شما پایان دوره قطعا می تونید از وب پک بدون هیچ نگرانی ای توی پروژه ها تون استفاده کنید و سرعت و کیفیت توسعه پروژه تون رو افزایش بدید.
دوره آموزش webpack 4 به صورت اصولی - وب پک فارسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط سید مهدی حسن پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش webpack 4 به صورت اصولی - وب پک فارسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی JavaScript سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی JavaScript در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Hamed

بسیار روان و عالی

Hossein

آموزش بسیار عالی و مدرس بسیار مسلط و روان آموزش دادند. دوره پیشرفته webpack هم آموزش دهید.

مجید پیدائی

سلام وقت بخیر آموزش رو امروز تهیه کردم خیلی ممنونم که این آموزش رو رایگان در اختیار دانشجوها قرار دادید

hosein sh

بسیار عالی. پیشنهاد میکنم ببینید.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی