اطلاعات دوره
وبینار سالیدیتی، برنامه‌نویسی قراردادهای هوشمند اتریوم، جلسه‌ی صفرم
مسیر آموزشی

وبینار سالیدیتی، برنامه‌نویسی قراردادهای هوشمند اتریوم، جلسه‌ی صفرم

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

قراردادهای هوشمند، نوعی از قرارداد بین طرف‌های مختلف است که نیاز به اعتماد به شخص ثالث برای حسن اجرای قرارداد ندارد و نظارت بر اجرای قرارداد به وسیله‌ی برنامه‌های کامپیوتری انجام می‌شود. با ظهور تکنولوژی بلاکچین اجرای واقعی قراردادهای هوشمند امکان‌پذیر گردید و برای اولین بار شبکه‌ی بلاکچین اتریوم امکان پیاده سازی قراردادهای هوشمند پیچیده را بر روی بستر خود به وجود آورد. به تدریج دامنه‌ی کاربرد قراردادهای هوشمند طیف بسیار وسیعی را پوشش داد که شامل کاربردهای مالی نظیر بیمه و سرمایه‌گذاری‌های جمعی و نیز کاربردهای غیر مالی مانند رأی‌گیری انتخاباتی و ثبت تراکنش‌های غیر مالی مانند وقف و املاک می‌شود. شبکه‌ی بلاکچین اتریوم (Ethereum) برای اجرای قراردادهای هوشمند از زبان برنامه نویسی ابداعی خود به نام سالیدیتی (Solidity) سود می‌برد. پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ی نزدیک کاربردهای زیادی برای پیاده‌سازی قراردادهای هوشمند در ارکان مختلف جامعه از نهادهای دولتی گرفته تا سازمان‌های خصوصی و بنیادهای مردم‌نهاد پیدا شود و این فرصت خوبی برای افرادی که دارای این توانایی هستند، به وجود آورد. این جلسه، جلسه‌ی صفرم برای آشنایی با قراردادهای هوشمند و زبان سالیدیتی است. با گذراندن این جلسه شما با قراردادهای هوشمند و نیز استفاده از بلاکچین اتریوم برای قراردادهای هوشمند آشنا خواهید شد. و مبانی کلی زبان سالیدیتی را خواهید شناخت. شرکت در این جلسه کلید یادگیری زبان سالیدیتی را در اختیار شما قرار خواهد داد. پس از شرکت در این جلسه فیلم وبینار در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بدیهی است که این جلسه‌ی ۳ ساعته برای یادگیری کامل زبان سالیدیتی کافی نیست.  
دوره وبینار سالیدیتی، برنامه‌نویسی قراردادهای هوشمند اتریوم، جلسه‌ی صفرم دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهندس علیرضا زجاجی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار سالیدیتی، برنامه‌نویسی قراردادهای هوشمند اتریوم، جلسه‌ی صفرم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Solidity سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Solidity در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی