اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار ستارگان اینستاگرام، مرور تجربیات گرانبها
مسیر آموزشی

وبینار ستارگان اینستاگرام، مرور تجربیات گرانبها

50,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 50,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

درباره دوره آموزشی مواردی که در این دوره به آنها میپردازیم ........ چطور پروفایل اینستاگرام خود را بهینه سازی کنیم؟ کاربران اینستاگرام به دنبال چه محتوایی هستند؟ چه نوع محتوایی برای پیج خود تولید کنیم؟ (ضروری) چطور برای تولید محتوا، ایده پردازی کنیم؟ از چه ایده هایی برای تولید محتوا استفاده کنیم؟ قبل از شروع تولید محتوا، چگونه برنامه ریزی کنیم؟ چطور برای خود یک تقویم محتوا ایجاد کنیم؟ چطور برای انتشار محتوا در اینستاگرام زمان بندی کنیم؟ بهترین و بدترین زمان برای پُست گذاشتن، کی است؟ چطور با موبایل، در فضای واقعی ویدئو بگیریم؟ (نکات) کپشن های پست ها را به چه صورت بنویسیم؟ چطور با استراتژی کاورنویسی، بازدید پست ها را افزایش دهیم؟ چطور محتوای تصویری خود را ویروسی کنیم؟ چطور با درگیرکردن احساسات، ویدئوها را ویروسی کنیم؟ چطور با ایجاد ارزش، ویدئوها را ویروسی کنیم؟ چطور با سه روش ساده و رایگان، فالوورهای واقعی جذب کنیم؟ چطور تعداد لایک های پست های پیج خود را افزایش دهیم؟ چطور تعداد کامنت های پست های پیج خود را افزایش دهیم؟ در کدام یک از پیج های اینستاگرام تبلیغات کنیم؟ یک بنر حرفه ای برای تبلیغات استوری، چه ویژگی هایی دارد؟ یک بنر حرفه ای برای تبلیغات پُستی، چه ویژگی هایی دارد؟ محتوای یک بنر تبلیغاتی اینستاگرام، چه ویژگی هایی دارد؟ یک نکتۀ مهم و ضروری قبل از شروع تبلیغات در اینستاگرام؟ چطور با فالوورهای خود تعامل داشته باشیم؟ چطور با استوری ها، نرخ تعامل را افزایش دهیم؟ چطور در استوری، مخاطبان را به خرید دعوت کنیم؟ در چه زمان هایی استوری خود را منتشر کنیم؟ چطور با استوری ها، نرخ تعامل را افزایش دهیم؟ چطور در استوری، مخاطبان را به خرید دعوت کنیم؟ چطور از لایو اینستاگرام کسب درآمد کنیم؟ و ده موضوع جالب و جذاب دیگر... حاصل دوره شما میتوانید به راحتی و کامل بازاریابی با اینستاگرام را یاد بگیرید ....  
دوره وبینار ستارگان اینستاگرام، مرور تجربیات گرانبها دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط وحید رستمی بانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 50,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار ستارگان اینستاگرام، مرور تجربیات گرانبها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی