اطلاعات دوره
وبینار تدوین استراتژی حرفه ای برای استارتاپ ها و شرکت ها (با رویکرد بازار ایران)
مسیر آموزشی

وبینار تدوین استراتژی حرفه ای برای استارتاپ ها و شرکت ها (با رویکرد بازار ایران)

99,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 99,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر رقیبان شما خدمات و محصولات بدتری دارند ولی از شما موفق ترند  اگر رقیبانی قوی تر از خودتان دارید و نمی دانید چگونه باید برآن ها غلبه کنید  اگر می خواهید بدانید که موفق ترین کسب و کار ها از چه استراتژی برای موفقیت خود استفاده می کنند اگر می خواهید یک استراتژی قوی برای کسب وکار خود تدوین کنید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید اگر می خواهید یک برنامه استراتژیک برای پیروزی بر رقیبان طراحی کنید   اگر می خواهید کسب وکار خود را رشد دهید و به اهداف  خود در کسب وکار برسید    این وبینار مخصوص شماست و برای شما طراحی شده است زیرا در این وبینار ما: مهم ترین و کاربردی ترین استراتژی ها را به شما معرفی می کنیم کاربرد استراتژی های مختلف را در برند های مطرح را بررسی می کنیم در مورد مهم ترین و حساس ترین رقابت های استراتژی صحبت می کنیم   به بررسی و معرفی استراتژی ورود به بازار می پردازیم  انواع استراتژی ها و کاربرد های آن ها را بررسی می کنیم  نکات کلیدی در طراحی استراتژی برای کسب و کار را به شما می آموزیم  و....... انتخاب با شماست می توانید سه راه را انتخاب کنید:  ۱- به سود و درآمد کم قانع شوید و هر لحظه منتظر فروپاشی کسب و کار خود باشید با انتخاب این راه نیازی نیست زحمت زیادی بکشید یا کار فوق العاده ای انجام دهید فقط کافیست کسب و کار خود را بدون برنامه و استراتژی رها کنید قطعا در کوتاه ترین مدت ورشکست می شوید !! ۲-کسب وکار خود را رها کنید و راهی جز کارآفرینی را در نظر بگیرید  اگر حس می کنید انجام این کارها برای شما سخت و پیچیده است  بهتر است هرچه سریع تر مسیر کارآفرینی را رها کنید و به دنبال کار دیگری بروید.. زیرا در مسیر کارآفرینی و مدیریت کسب و کار باید انتظار بدترین اتفاق ها و سخت ترین کارها را داشته باشید! شانس خود را امتحان کنید شاید در کار دیگری فوق العاده باشید ! 3- می توانید مانند یک ژنرال هنر جنگیدن (استراتژی ) را یاد بگیرید ، رقیبانتان را کنار بزنید  و با همین  شرایط بهترین سود ها را کسب کنید و روز به روز رشد کنید اگر این مسیر را انتخاب کرده اید باید بدانید در مسیری سخت و پیچیده قدم گذاشته اید ! در این مسیر فقط برترین ها به بهترین نتایج می رسند  اگر می خواهید شما هم جزو برترین ها باشید باید تا می توانید نکات مختلف دنیای کسب و کار از جمله  جدیدترین استراتژی ها را یاد بگیرید، امتحان کنید و به کاربگیرید .. آنگاه می توانید به بهترین سود ها برسید ! هنر استراتژی این فرصت را برای شما فراهم می کند که با کمترین منابع و سرمایه  بیشترین دستاورد ها را داشته باشید   این وبینار کاملا بر اساس شرایط فعلی بازار و  ارائه راهکار های کاملا عملی و قابل اجرا  طراحی شده است شما را بعد از وبینار تنها نخواهیم گذاشت ! بعد از پایان وبینار هفت روز راهنمای شما و پاسخگوی سوالات شما  در تدوین استراتژی برای کسب و کارتان خواهیم بود بعد از شرکت در این دوره چه اتفاقی خواهد افتاد ؟ شما با انواع استراتژی ها آ‌شنا خواهید شد شما می توانید استراتژی های کسب و کار های مختلف را تحلیل کنید   شما می توانید یک برنامه استراتژیک برای کسب وکار خود طراحی کنید شما می توانید راهکارهایی برای موفقیت در رقابت با رقیبان خود تعیین کنید و فروش خود را افزایش دهید  شما می توانید بدون کاهش قیمت محصول خود از سرسخت ترین رقیبان خود پیشی بگیرید  شما می توانید برنامه ریزی دقیق برای رسیدن به اهداف خود در کسب وکارتان انجام دهید        
دوره وبینار تدوین استراتژی حرفه ای برای استارتاپ ها و شرکت ها (با رویکرد بازار ایران) دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط علیرضا سهرابیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 99,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تدوین استراتژی حرفه ای برای استارتاپ ها و شرکت ها (با رویکرد بازار ایران) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی