اطلاعات دوره
وبینار 10 نکته کلیدی در ارتباط با فرزند
مسیر آموزشی

وبینار 10 نکته کلیدی در ارتباط با فرزند

66,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 66,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به نظرتان چقدر تربیت فرزند می تواند مهم باشد ؟ تا بحال در جایگاه یک پدر و  مادر برای ارتباط گرفتن با فرزندانتان دچار چالش شده اید؟ می دانستید که برای تربیت فرزند نیاز به آگاهی و شناخت دارید ؟ در این وبینار به مطالبی اشاره خواهد شد که با وسیله ی آنها می توانید در مسیر تربیت فرزندانتان پدر و مادری آگاه تر باشید .  شما با نکاتی کاربردی آشنا خواهید شد که می تواند کمک شایانی به تربیت و رشد بهتر فرزندان دلبندتان کند و شاید دغدغه های بسیار زیادی که در ذهن خیلی از والدین در این ارتباط وجود دارد برطرف گردد. این رویداد آنلاین به همت موسسه فرهنگی راه روشن مشهد و با تدریس استاد حورایی به انجام خواهد رسید . ارزش این رویداد 110000 تومان می باشد که جهت همراهی با شما عزیزان ، در شرایط خاص این روزهای کشور به 66000 تومان کاهش یافته است.    
دوره وبینار 10 نکته کلیدی در ارتباط با فرزند دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط سید مجتبی حورایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 66,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار 10 نکته کلیدی در ارتباط با فرزند را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی