اطلاعات دوره
وبینار تعادل و هماهنگی در محیط (روانشناسی و فنگ شویی)
مسیر آموزشی

وبینار تعادل و هماهنگی در محیط (روانشناسی و فنگ شویی)

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

خانه مکانی است که بیشترین زمان در طول عمر و مهمترین زمان های زندگی را در آن می گذرانیم . ما در خانه رشد کرده  ، تربیت شده و ساخته می شویم. همین موضوع برای محل کار نیز صادق است .. همواره در محیطی ساخته و پرداخته می شویم که با انبوهی از وسایل ، رنگ ها ، رایحه ها ، صدا ها ، امواج و ... همزیستی داریم . هنگام استراحت و خواب ، هنگام گفتگو با اعضای خانواده ، زمان مطالعه ، زمان فکرکردن ، زمان خوردن غذا ،  خانه و وسایل ، با شکل چیدمان و نحوه قرار گرفتن آنها ، همراهان بی صدا و همیشگی ما هستند . سوال اینست که آیا فکر می کنید این عوامل و شرایط به چه شکل و میزان بر ما تاثیر گذار هستند  ؟ آرامش واقعی انسان در گرو همزیستی با طبیعت است اگر تا حد امکان بین انسان و محیط پیرامون اش هماهنگی ایجاد شود می توان آرامش و پویایی محیط را در خانه مهیا و خلق نمود . ما به محیطی هماهنگ نیاز داریم  تجملات و وسایل زیاد یا گران الزاماً هماهنگی ایجاد نمی کنند و آرامش بخش نیستند .
دوره وبینار تعادل و هماهنگی در محیط (روانشناسی و فنگ شویی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مهدی افیونی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تعادل و هماهنگی در محیط (روانشناسی و فنگ شویی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی