اطلاعات دوره
تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی با ایلاستریتور
مسیر آموزشی

تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی با ایلاستریتور

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

هر کجا، هر زمان، یادگیری آکادمی اینفوگرام با همکاری جمعی از مدرسان، متخصصان، مراکز آموزشی و کارآفرینان با توجه به شرایط کنونی کشور اقدام به برگزاری مجموعه آموزش غیرحضوری به صورت «وبینار» کرده است. این مجموعه با هدف توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه، در مسیر مسئولیت اجتماعی آکادمی اینفوگرام و همراهان، به صورت «رایگان» از 12 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 برگزار شده است. این وبینار بخشی از محتواهای کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری» بوده که به صورت رایگان برگزار شده است. ویدیوی ضبط‌شده وبینار با هماهنگی مدرس و آکادمی اینفوگرام به صورت رایگان در دسترس است. مشاهده سایر ویدیوهای این کمپین
دوره تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی با ایلاستریتور دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط دیبا یوسفی‌زاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی با ایلاستریتور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی