اطلاعات دوره
وبینار تکنیک های موثر و کاربردی افزایش ترافیک سایت
مسیر آموزشی

وبینار تکنیک های موثر و کاربردی افزایش ترافیک سایت

70,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 70,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:حامد وثوقی0
  • زمان:3 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

خیلی ها فکر می کنند وقتی سایتی طراحی شود دیگر از فردا یوزرها وارد سایت می شوند. اما اینگونه نیست... مسیر موفقیت در جذب مخاطب از طریق سایت را به صورت یک چاه در نظر بگیرید که وقتی سایت طراحی می شود تازه شما انتهای چاه هستید و کسی صدای شما را نمی شنود. باید وارد صدای شما شنیده شود و دیگران شما را ببینند. حال ما در این وبینار کاربردی به شما تکنیک هایی را می گوییم که که با کمترین دانش سئو بتوانید ترافیک قابل توجهی را جذب کنید. پس اگر اماده اید بسم الله...
دوره وبینار تکنیک های موثر و کاربردی افزایش ترافیک سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حامد وثوقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 70,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تکنیک های موثر و کاربردی افزایش ترافیک سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های متفرقه سراسر اینترنت را در صفحه متفرقه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی