اطلاعات دوره
کارگاه آنلاین 6 کلاه تفکر «ادوارد دوبونو»
مسیر آموزشی

کارگاه آنلاین 6 کلاه تفکر «ادوارد دوبونو»

25,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 25,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

  احتمالا الان در یک تیم استارتاپی فعالیت می­کنین و یا تصمیم دارین یک تیم بسازین یا ممکنه از شما برای همکاری در یک تیم دعوت کنن. اینکه اعضای یک تیم چه جور سبک فکری داشته باشن و چطور بتونیم جلسات همفکری را به تصمیم­ گیری برسونیم موضوع خیلی مهمیه که سعی می­ کنیم با همدیگه در این وبینار اون رو بررسی و تمرین کنیم. شش کلاه تفکر کمک می کنه تا حداقل از 6 زاویه به موضوعات نگاه کنیم و البته کمک می کنه که تیم هایی بسازیم که همه این کلاه رنگی ها در اون وجود داشته باشن. هر کلاه نمایانگر یک سبک و مدل تفکر هست که همگی در کنار هم میتونن یک تفکر قوی رو شکل بدن. نه فقط در تیم مون باید کلاه قرمزی :) داشته باشیم بلکه لازمه کلاه سبز، کلاه آبی ، کلاه زرد، کلاه سفید و حتی کلاه مشکی هم داشته باشیم. این کارگاه کمک می کنه تا آگاهانه به مساله و مشکلات مون فکر کنیم و از خطاهای شناختی جلوگیری کنیم. و همچنین کمک می کنه تا هم تیمی های درستی را انتخاب کنیم. یک تیم رو فرض کنین که همه افراد منفی نگر هستن و یا تیمی که همه افراد زیاده از حد خوشبین هستن، این تیم ها معمولا نمی تونن همه زوایا رو ببینن و لازمه که یا در انتخاب هم تیمی ها دقت کافی صورت بگیره و یا اینکه ابزارهای تفکر و حل مساله را کامل یاد گرفته و استفاده کنیم.  من از این روش در تسهیل گری جلسات نوآوری ویژه اتاق های فکر و استارتاپ ها استفاده می کنم و باعث شده که بازخوردهای خوبی ازش بگیرم. امیدوارم برای شما هم مفید باشه. 
دوره کارگاه آنلاین 6 کلاه تفکر «ادوارد دوبونو» دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمدحسین روحانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 25,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کارگاه آنلاین 6 کلاه تفکر «ادوارد دوبونو» را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های رشته روان‌شناسی سراسر اینترنت را در صفحه رشته روان‌شناسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی