اطلاعات دوره
راهکارهای مدیران و سرمایه گذاران در اقتصاد 99
مسیر آموزشی

راهکارهای مدیران و سرمایه گذاران در اقتصاد 99

200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 200,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:مهدی کنعانی0
  • زمان:2 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همه دنبال تحلیل بازارها در سال 1399 و شناخت روندهای اصلی آنها هستند. خیلی ها می پرسند کجا سرمایه گذاری کنم که سود بیشتری بگیرم و دردسر کمتری داشته باشم؟ بعضی ها می گویند نمی خواهم مثل دلالها سرمایه گذاری کنم و نگران نگهداری امن و تقلب در خرید طلا و ارز و سکه و... هستم.بعضی ها دنبال کم کردن ریسک و مالیات سبد سرمایه گذاری خودشان هستند و ... . این وبینار برای جواب به موارد بالاست. روند کلی بازار های طلا،ارز، مسکن و بورس، خودرو و آتی زعفران در سال 1399 را تحلیل می کند و به ما می گوید که در بهار 1399 وقت خرید چه چیزهایی است و فروش چه مواردی و به چه رویدادهایی باید حواسمان جمع باشد در ماه ( های) پیش رو. در این وبینار دو پرونده ویژه داریم: اول) تبدیل کرونا به فرصت و اثرات آن بر اقتصاد ایران و جذابیت بازارهای مختلف دوم) پایه های مالیاتی جدید در مسکن و خودرو و اثرات آن بر سبد سرمایه گذاری هر کدام از ما در حین وبینار و به ویژه در بخش پایانی آن هم پرسش و پاسخ های کاربردی و داغی خواهیم داشت و می توانیم سوالات خودمان را هم بپرسیم. برای مرور مطالب و پرسش و پاسخها، فیلم به همه ثبت نام کنندگان ( و حتی غایبان احتمالی)  تقدیم می شود. تجربه وبینار های قبلی نشان از استقبال بالای سرمایه گذاران، مدیران و کارآفرینان موفق کشورمان دارد و مباحث مطرح شده توسط استاد مجرب و پرسابقه این وبینار و سوال و جواب ها، اکثر موضوعات و دغدغه دهای روز را پوشش می دهد. شما هم می توانید به این شبکه با هوش از سرمایه گذاران بپیوندید و از دغدغه ها و سوال و جواب های کل اعضای شبکه لذت و بهره ببرید.
دوره راهکارهای مدیران و سرمایه گذاران در اقتصاد 99 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط مهدی کنعانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره راهکارهای مدیران و سرمایه گذاران در اقتصاد 99 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی