اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار تکرار جذابترین بازارهای سرمایه گذاری و پرسودترین سبد اردیبهشت ( ظرفیت محدود)
مسیر آموزشی

وبینار تکرار جذابترین بازارهای سرمایه گذاری و پرسودترین سبد اردیبهشت ( ظرفیت محدود)

160,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 160,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

همه می پرسند کجا سرمایه گذاری کنم که سود بیشتری بگیرم و دردسر کمتری داشته باشم؟ خیلی ها می گویند نمی خواهم مثل دلالها سرمایه گذاری کنم و نگران نگهداری امن و تقلب در خرید طلا و ارز و سکه و ... هستم. بعضی ها دنبال کم کردن ریسک و مالیات سبد سرمایه گذاری خودشان هستند و ... .این وبینار برای جواب به موارد بالاست. به ما می گوید که الان وقت خرید چه چیزهایی است و فروش چه مواردی و به چه رویدادهایی باید حواسمان جمع باشد در ماه(های) پیش رو. در این وبینارها از هر چهار روش اصلی تحلیل استفاده می شود: 1) تکنیکال (نمودارها، روندها، الگوها و کانالها به خصوص پیش بینی تغییرات قیمتی کوتاه ‌مدت در ارز، طلا، سکه و اونس)2) فاندامنتال (تقویم اقتصادی و تغییرات در قوانین و مالیاتها و وامها و دیگر رویدادهای کلیدی اثرگذار به خصوص در صنایع بورسی و اوراق اخزا ، مسکن ، آپارتمانهای شهری، خودروهای داخلی، نفت، آتی زعفران و ...)3) تکنوفاندامنتال (روشهای ترکیبی و مقایسه همبستگی و واگرایی بازارها با یکدیگر به خصوص در تحلیل مداخلات در بازارها و تشخیص روندها و حجم های مشکوک و ...  )4) مالی رفتاری و روانشناسی بازارها (شناخت سرشت بازارها و عادات رفتار بازیگران اصلی و تازه واردهای آنها در ایران؛ به خصوص در نوسانات ییلاقات، ویلا، خودروهای خارجی و ...)استفاده همزمان از این چهار روش و تحلیل همزمان انواع بازارها نیاز به خبرگی بالایی دارد که مدرس این وبینار و تیم تخصصی تحلیل، تجربه زیادی در ارائه مشاوره و برگزاری کارگاه های موفق در این حوزه ها دارند.در این وبینارها تغییرات ماهانه و فصلی چهار بازار اصلی و قانونی کشور یعنی مسکن، طلا، ارز و بورس را بررسی و در هر ماه متناسب با شرایط آن بازارها یا رخدادهایی مهم را در قالب پرونده ویژه بررسی می کنیم. مثلاً در وبینار بیستم فروردین ماه دو پرونده ویژه داریم: اول) تبدیل کرونا به فرصت و اثرات آن بر اقتصاد ایران و جذابیت بازارهای مختلفدوم) پایه های مالیاتی جدید در مسکن و خودرو و اثرات آن بر سبد سرمایه گذاری هر کدام از ما. در حین وبینار و به ویژه در بخش پایانی آن هم پرسش و پاسخهای کاربردی و داغی خواهیم داشت و می توانیم سوالات خودمان را هم بپرسیم. همچنین برای مرور مطالب و پرسش و پاسخها، فیلم به همه ثبت نام کنندگان (و حتی غایبان احتمالی) تقدیم می شود.  این وبینارها در بیستم هر ماه و برای کل 12 ماه سال طراحی شده اند. به عنوان تخفیف نوروزی برای عزیزانی که 12 ماهه، 6 ماهه و 3ماهه ثبت نام نمایند، تخفیفات تا 50 درصدی درنظر گرفته شده است. اثرگذاری بیشتر این وبینارها در شرکت منظم در همه برنامه هاست ( یاد دیدن منظم ویدئوهای آن). شرکت در این وبینارها تصمیمی است که می تواند منطق ذهنی منظمی برای تنظیم تغییرات سبد سرمایه گذاریمان به ما ببخشد و سبد ما را هر ماه  به روزتر و پرسودتر کند.تجربه وبینارهای قبلی نشان از استقبال بالای سرمایه گذاران، مدیران و کارآفرینان موفق کشورمان دارد و مباحث مطرح شده توسط استاد مجرب و پرسابقه این وبینار و سوال و جوابها، اکثر موضوعات و دغدغه های روز را پوشش می دهد. شما هم می توانید به این شبکه با هوش از سرمایه گذاران بپیوندید و از دغدغه ها و سوال و جوابهای کل اعضای شبکه لذت و بهره ببرید.  
دوره وبینار تکرار جذابترین بازارهای سرمایه گذاری و پرسودترین سبد اردیبهشت ( ظرفیت محدود) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهدی کنعانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 160,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار تکرار جذابترین بازارهای سرمایه گذاری و پرسودترین سبد اردیبهشت ( ظرفیت محدود) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی