اطلاعات دوره
آموزش اسکرام کاربردی با استفاده از ابزار جیرا
مسیر آموزشی

آموزش اسکرام کاربردی با استفاده از ابزار جیرا

334,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 334,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره «آموزش اسکرام کاربردی با استفاده از ابزار جیرا» چیست؟ اسکرام به عنوان یکی از بهترین چهارچوب­‌های موجود برای مدیریت تیم‌­های تولید و توسعه نرم‌­افزار شناخته می­‌شود. عمده­‌ترین دلایل استفاده از اسکرام مربوط به قابلیت­‌هایی است که در اختیار استفاده کنندگان می­‌گذارد؛ دلایلی همچون ایجاد انعطاف‌پذیری در عملکرد تیم تولید نرم‌­افزار، ایجاد سرعت عملکرد مناسب، ایجاد نظم در عملکرد اعضا و مدیریت چهارچوب تیم. به طور مشخص اسکرام در پروژه‌­هایی مورد استفاده است که نرم‌­افزار تولید شده نیاز به ایجاد آپدیت­‌های متعدد و همگام‌سازی مداوم با زمان دارد. چیزی شبیه به اپلیکیشن­‌های موبایل که با توجه به تغییرات شرایط محیطی نیاز به آپدیت­‌های منظم و مفید خواهند داشت. در چنین شرایطی استفاده از اسکرام ضروری و بسیار کاربردی خواهد بود. از سوی دیگر و به طور کلی جیرا ابزاری است که در پروژه‌­های تولید نرم‌­افزار به شناسایی باگ‌­ها و نواقص موجود می­‌پردازد. در دوره آموزش اسکرام کاربردی با استفاده از ابزار جیرا به آموزش مفاهیم اسکرام به صورت عملیاتی با ابزار جیرا پرداخته می­‌شود. در این دوره مفاهیم اصلی مربوط به فضای اجایل(چابک) و اسکرام به صورت حقیقی و به کمک مثال‌­های متعدد بیان می‌شوند و تاکید دوره بر شبیه­‌سازی تیم اسکرامی با استفاده از ابزار جیرا بوده است.   هدف از برگزاری دوره «آموزش اسکرام کاربردی با استفاده از ابزار جیرا» چیست؟ هدف از برگزاری این دوره آشنایی با فضای کار تیمی اجایل(چابک) و شناخت ابزار جیرا است. به صورتی که اگر فرد بدون هیچ تجربه­‌ای از این فضا وارد تیمی با چنین مدل کاری شود به راحتی می­‌تواند فضا را درک کرده و عملکردی مفید و کاربردی در فرایند کاری تیم نرم‌­افزاری ارائه کند.   دوره «آموزش اسکرام کاربردی با استفاده از ابزار جیرا» برای چه کسانی مناسب است؟ در این دوره سعی شده است تا مباحث به صورت کامل و جامع به مخاطب ارائه شود تا به این صورت شرکت­‌کنندگان دوره بتواند بیشترین بهره را از آموزش ارائه شده داشته باشند. به طور مشخص این دوره برای گروه­‌های زیر کاربردی و مفید خواهد بود: اسکرام مستر­ها دولوپرها تیم­‌های استارتاپی کوچک افراد علاقه­‌مند به مباحث فرایند تولید و توسعه نرم‌­افزار افرادی که می­‌خواهند فریم­ورک اسکرام را با استفاده از ابزار جیرا پیاده کنند جیرا ادمین­‌ها   ویژگی‌های متمایز به کار رفته در آموزش این دوره چیست؟ مهم‌ترین ویژگی این دوره کاربردی بودن مباحث ارائه شده و پیاده‌­سازی یک پروژه با مثال و استفاده واقعی از ابزار جیرا در طول آموزش دوره بوده است.
دوره آموزش اسکرام کاربردی با استفاده از ابزار جیرا دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید مسعود سجاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 334,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسکرام کاربردی با استفاده از ابزار جیرا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد

توصیه نمی کنم با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید gain لازم را نخواهید گرفت دوره در ابتدا در خصوص مفاهیم خوب و امیدوار کننده شروع می شود اما وقتی به جیرا می رسد بسیار سطحی و بدون سناریویی با هدف ماندگاری در ذهن مخاطب، بیان می شود مفاهیم در حد آشنایی مقدماتی با جیراست و علیرغم تجربه ارزشمندی که مدرس دوره دارند از مطالب با مثال هایی محدود و ساده عبور می شود کاملا شبیه درس دادن نرم افزار در یک جلسه دانشگاهی است.

حسین

دوره ی خوبیه. ولی به نظرم یه آپدیت بدید در فصل اول و دوم و در مفاهیم اسکرام و اجایل عمیق تر بشوید. ممنونم.

مسعود

در کل دوره خوبی بود، تشکر میکنم از جناب مهندس سجاد برای بهبود دوره یا برگزاری دوره های تکمیلی پیشنهاد میکنم این موارد اصلاح و اضافه گردد. 1- بیان عمیق تر از مصنوعات، جلسات، تکنیک ها و تمرین های اسکرام و پیاده سازی آن در جیرا 2- استارت اسپرینت و گزارش گیری ساخت داشبورد 3- توضیح بیشتر در مورد جلسات در قالب مثال کاربردی 4- قرار دادن کوییزهای بیشتر برای تفهیم بهتر موضوعات 5- احساس من بر این بود که دوره تموم نشده، یعنی فیلم آخر انتها نداشت و موضوعات بسته نشد

پگاه

دوره بسیار خوبی بود برای آشنایی کلی با اسکرام و نرم افزار جیرا ممنونم از مدرس خوب دوره

سیدمهدی

به صورت کلی دوره خوبی بود ولی بنظرم خوب بود عمیق تر و مفصل تر به مسائل پرداخته میشد و یک اسپرینت در جیرا آغاز میشد و پس از انتهای اسپرینت، نحوه اختتام اسپرینت و اقدامات بعد از اون رو بیان میکردند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی