اطلاعات دوره
دوره آنلاین آموزشی مدیریت پروژه بر اساس ایزو 21500 ویرایش 2012
مسیر آموزشی

دوره آنلاین آموزشی مدیریت پروژه بر اساس ایزو 21500 ویرایش 2012

450,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 450,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:لطفعلی زندیه0
  • زمان:13 ساعت و 10 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

   امروزه سازمان‌های پروژه محور به دنبال راهی برای استقرار سیستم مدیریت پروژه در هر یک از پروژه‎های خود هستند و در میان استانداردهای مدیریتی، استاندارد راهنمای مدیریت پروژه، ایزو 21500 ویرایش 2012، یکی از ساده‌ترین استانداردها در زمینه آموزش مدیریت پروژه به شمار می‌رود.  شباهت بسیار زیاد فرآیندهای مطرح شده در این استاندارد با PMBOK سبب افزایش علاقه سازمان‌ها به استقرار این استاندارد شده است. از طرفی امکان صدور گواهینامه برای این استاندارد به صورت منطقه‌‎ای توسط سازمان‌های گواهی‌دهنده سبب افزایش اقبال به این استاندارد شده است. تجربه قبلی آموزش و ممیزی این استاندارد به بهمن ماه 1393 بر می‌گردد. شرکت‌هایی که تجربه آموزش، استقرار و ممیزی از این سیستم را داشته‌اند شانس خود را برای کسب جایزه ملی مدیریت پروژه افزایش داده‌اند. برخی از شرکت‌هایی که از خدمات آموزشی و ممیزی این سیستم توسط اینجانب برخوردار بوده‌اند، با استقرار این سیستم موفق به کسب جایزه ملی مدیریت پروژه شده‌اند. برگزاری دوره آموزشی بر پایه اجرای گام به گام و فرآیندی یک پروژه از ابتدای اجرای فرآیندهای آغازین تا فرآیندهای اختتام صورت می‌پذیرد. حوزه‌های دانشی که در این آموزش مورد بررسی قرار می‌گیرد شامل موارد زیر است: 1. مدیریت یکپارچگی پروژه 2.مدیریت ذی‌نفعان 3. مدیریت محدوده پروژه 4.مدیریت منابع پروژه 5. مدیریت زمان پروژه 6. مدیریت هزینه پروژه 7. مدیریت ریسک پروژه  8. مدیریت کیفیت پروژه  9. مدیریت خرید پروژه  10. مدیریت ارتباطات پروژه    ویدیو معرفی دوره
دوره دوره آنلاین آموزشی مدیریت پروژه بر اساس ایزو 21500 ویرایش 2012 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 13 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط لطفعلی زندیه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 450,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آنلاین آموزشی مدیریت پروژه بر اساس ایزو 21500 ویرایش 2012 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی