اطلاعات دوره
دوره آنلاین داده‌ كاوی  با کمک نرم افزار رپیدماینر
مسیر آموزشی

دوره آنلاین داده‌ كاوی با کمک نرم افزار رپیدماینر

1,000,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.7/5
وضعیت قیمت: 1,000,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

امروزه بسیاری از کسب‌وکارها داده‌های مشتریان خود را جمع‌آوری می‌کنند و با حجم زیادی از داده‌های مشتریان مواجه هستند. بسياري از شركت‌ها، مؤسسات، بانك‌ها،‌ بيمه‌ها، فروشگاه‌هاي خرده‌فروشی و … بانك‌هاي داده كامل و جامعي از مشتريان خود در اختیاردارند. اين بانك‌هاي داده مجموعه‌اي سازمان‌يافته از اطلاعات مشتريان مي‌باشند. يك سؤال … آيا بانك‌ها، بيمه‌ها، فروشگاه‌هاي خرده‌فروشي و سازمان‌هاي مشتري محور، هنگامی‌که به بانك‌هاي اطلاعاتي مشتريان خود نگاه مي‌كنند، مي‌توانند مشتري را در پس اين حجم از اعداد و متغيرها ببيند؟ مي‌توانند رفتار او را پيش‌بيني كنند و نيازها و مشكلات احتمالي او را شناسايي كنند؟ مسلماً پاسخ شما منفی است. بنابراين تنها با جمع‌آوري حجم زياد از داده‌هاي مشتري نمي‌توان به ارزش و سود قابل‌توجه در کسب‌وکار رسيد. سؤال ديگر اين است كه آیا امکان تحلیل این حجم از داده‌ها و اطلاعات به‌صورت دستی براي سازمان‌ها امکان‌پذیر است؟ مسلماً بازهم پاسخ شما منفی است. از طرفی اگر توان تحلیل داده‌های مشتریان خود را نداشته باشید، به جرات می‌توان گفت که جمع‌آوری داده‌های مشتریان نه‌تنها سودی ندارد بلکه هزینه‌هایی را نیز برای شما در پی خواهد داشت. بنابراين آنچه ضرورت پیدا می‌کند فراگیری روش‌های تحلیل داده با استفاده از ابزارهای مناسب و ایجاد توان تحلیل داده‌های مشتریان در شرکت‌های مشتری محور است. مرکز دانش مدیریت ارتباط با مشتری (مُدام) دوره داده‌‌‌‌کاوی­ و تحلیل داده‌­ها به كمك نرم‌افزار رپيرماينر را برای کسانی در نظر گرفته است که تصمیم گرفته اند در مدت زمان كوتاهي به آشنايي با فرآيند داده‌كاوي بپردازند و بدون نياز به كدنويسي به تحليل داده‌های مشتریان خود بپردازند. چرا رپیدماینر ؟ این نرم‌افزار به دلیل سادگی یادگیری برای افرادی که به‌تازگی قصد یادگیری داده­کاوی رادارند بسیار مفید است.  داده‌کاوی با استفاده از این نرم‌افزار نیازی به دانش برنامه­نویسی ندارد، به همین دلیل این نرم‌افزار طرفداران زیادی دارد. این نرم‌افزار مجموعه مناسبی از ابزارهای اکتشاف داده­ها، مصورسازی داده‌ها، مدل‌سازی و ارزیابی مدل را دارا است. این نرم‌افزار محیط گرافیکی شکیل و کاربرپسندی دارد که اجرای مراحل داده‌کاوی را آسان می‌کند. این نرم‌افزار شامل اپراتورهاي مختلفي برای اجرای تمام مراحل تجزیه‌وتحلیل داده­ها است و راحتي و با به‌كارگيري اين اپراتورها می‌توان فرآيند تحليل داده‌ها را اجرا نمود.      
دوره دوره آنلاین داده‌ كاوی با کمک نرم افزار رپیدماینر دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر شقایق ابوالمکارم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,000,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آنلاین داده‌ كاوی با کمک نرم افزار رپیدماینر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی