اطلاعات دوره
دوره آنلاین داده کاوی و تحلیل اطلاعات مشتریان
مسیر آموزشی

دوره آنلاین داده کاوی و تحلیل اطلاعات مشتریان

200,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 200,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مشتری محور بودن بدون تحلیل اطلاعات مشتریان و بدون استفاده از داده‌های جمع‌آوری شده از مشتریان امکان پذیر نمی‌باشد. چه اتفاقی افتاده است که نیاز داریم در مدیریت ارتباط با مشتریان خود از روش‌های داده‌کاوی و تحلیل داده‌های مشتریان استفاده کنیم؟ امروزه بسیاری از کسب و کارها داده‌های مشتریان خود را جمع آوری می‌کنند و با حجم زیادی از داده‌های مشتریان مواجه هستند. اما بايد توجه داشت كه تنها با جمع‌آوري حجم زياد از داده‌هاي مشتري نمي‌توان به ارزش و سود قابل توجه در كسب و كار رسيد. از طرفی امکان تحلیل این حجم از داده‌ها و اطلاعات به صورت دستی براي سازمان‌ها امکان پذیر نمی‌باشد و آنچه که ضرورت پیدا می‌کند فراگیری روش‌های تحلیل داده با استفاده از ابزارهای مناسب و ایجاد توان تحلیل داده‌های مشتریان در شرکت‌های مشتری محور می‌باشد. از ابزارهای متداول تحلیل داده ها می توان به استفاده از تکنیک ها و الگوریتم های داده کاوی اشاره نمود. اين دوره براي چه كساني مفيد است؟ برای افرادی که میخواهند در مدت کوتاهی با یکی از ابزارهای مهم داده کاوی آشنا شوند و به تحلیل داده های مشتریان خود بپردازند این دوره مناسب مدیران فروش و بازاریابی است که داده‌های مشتریان را در اختیار دارند و قصد استفاده تحلیلی از این داده‌ها را دارند. کارشناسانی که در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری فعالیت می‌کنند و با داده‌های مشتریان سر و کار دارند و قصد یادگیری روش‌های تحلیل داده‌های مشتریان را دارند. دانشجویان و فارغ التحصیلانی که می‌خواهند با دانش روز داده‌کاوی کاربردی به عنوان بخشی از از آماده‌سازی خود برای یافتن شغل در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری آشنا شوند.
دوره دوره آنلاین داده کاوی و تحلیل اطلاعات مشتریان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 507 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط دکتر شقایق ابوالمکارم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 200,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آنلاین داده کاوی و تحلیل اطلاعات مشتریان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی کامپیوتر و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی کامپیوتر و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی