اطلاعات دوره
دوره آنلاین راه‌اندازی استارتاپ ایرانی-ویرایش ۲.۰۱
مسیر آموزشی

دوره آنلاین راه‌اندازی استارتاپ ایرانی-ویرایش ۲.۰۱

300,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 300,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استارتاپ چیه؟ به چه درد میخوره؟ چطور میتونیم یه ایده استارتاپی موفق داشته باشیم؟ از وقتی که ایده به ذهنتون میرسه تا اینکه به یه استارتاپ تبدیل میشید و رشد میکنید چه مراحلی رو باید طی کنین؟ تو هر مرحله چیکار باید بکنین و از چه ابزارها و روشهایی استفاده کنین؟ آیا یه استارتاپ ایرانی با توجه به فرهنگ و شرایط اقتصادی کشور می‌تواند از نمونه‌ها و آموخته‌های خارجی استفاده کنه یا نه؟ قراره تو این دوره آنلاین ۱۲ ساعته طی سه جلسه فشرده چهار ساعته، به شما هر آنچیزی که یاد گرفتم، تجربه کردم و یاد دادم رو انتقال بدم، این ادعا رو نمیکنم که همه چیز و فوت و فن‌های راه‌اندازی یک استارتاپ رو بهتون یاد میدم چون واقعا نمیشه! اما هر چیزی که میدانم رو سعی میکنم بهتون بگم و مطمئن باشید اگه با یه ایده خام بیاید انتهای این دوره آنلاین یاد میگیرید با یه حداقل محصول استارتاپی شروع کنین و موتور رشد پول‌ساز خودتون رو پیدا کنین... خیلی خلاصه ابزارها و روشهای تبدیل ایده استارتاپی به یک موتور رشد پولساز  رو تو 12 ساعت فشرده یاد میگیرین...  دوره آنلاین شامل چندتا جلسه و کیه؟ جلسه اول: استارتاپ ناب و بوم ناب -  یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 18 الی 22 جلسه دوم: اعتبارسنجی و ساخت محصول استارتاپی -دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 18 الی 22 جلسه سوم: ورود به بازار و موتورهای رشد استارتاپها - سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 18 الی 22 با شرکت تو این دوره چی گیرم میاد؟! میفهمی چجوری باید یه ایده رو تبدیل به استارتاپ کنی میفهمی ایده و استارتاپت ارزش وقت گذاشتن داره یا نه محصولی میسازی که مشتریت حاضره براش پول بده بجای یادگرفتن کلیات و تئوری، گام به گام یاد میگیری تو واقعیت چیکار کنی... میفهمی چطوری با حداقل ریسک شروع کنی و استارتاپتو توسعه بدی یه موتور رشد پایدار و مقیاس‌پذیر برای استارتاپت درست میکنی و...    
دوره دوره آنلاین راه‌اندازی استارتاپ ایرانی-ویرایش ۲.۰۱ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مانوئل اوهانجانیانس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 300,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آنلاین راه‌اندازی استارتاپ ایرانی-ویرایش ۲.۰۱ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی