اطلاعات دوره
دوره آنلاین مدیریت ذهن و ارتقای مهارت های رهبری با هوش هیجانی
مسیر آموزشی

دوره آنلاین مدیریت ذهن و ارتقای مهارت های رهبری با هوش هیجانی

120,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 120,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:سهیل سهیلی0
  • زمان:432 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

ممکن است کنجکاو شوید که چطور ممکن است که چیزی ساده و رایج مثل عواطف، توانایی تغییر زندگی تان را دارد. ما پاسخ برخی از سوالاتتان را به شما خواهیم داد.  هوش هیجانی در زبان ساده به معنی مهارت مدیریت خود و کنار آمدن با دیگران است.تحقیقات نشان داده است که در هر تصمیمی که می گیرید، بخش عاطفی مغزتان کنترل را در دست دارد. فقط تصور کنید که شما در حال خریدن یک اتوموبیل هستید و میان دو انتخاب شک دارید. از نظر منطقی، همه حقایق را با هم مقایسه می کنید، حقایقی همچون نام برند، عملکرد، قیمت و غیره. پس چه چیزی حرف آخر را می زند؟ واضح است که این عواطف است که حرف آخر را می زند. آن ها هستند که به شما می گویند راحت ترین اتوموبیل برای شما کدام است، زمانی که بهشان نگاه می کنید کدامشان زیباتر است، خانواده شما از کدامشان خوشش می آید. شما با چنین موقعیت هایی در انتخاب همسر هم مواجه می شوید. با این که یک فرد کامل را در رویاهایتان می بینید، معمولاً در نهایت عاشق کسی می شوید که به هیچ وجه شباهتی با ایده آلتان ندارد. رنگ و مو ظاهر کلی اصلاً مهم نیست. دلتان دارد به شما می گوید که چه کاری را انجام دهید. برخی اوقات شما می تواند بر فرای همه مقایسه ها عمل کنید. عواطف مربوط به عشق می تواند به شما قدرت و دلگرمی دهد و باعث شود روحتان به اوج برسد و در عین حال هم می توانند شما را به زمین بکوبند و به شما آسیب برسانند. و در اینجا تنها راه حل، افزایش هوش هیجانی است تا موقعیت به سود شما تمام شود. هوش هیجانی از الزامات زندگیتان است، چرا که…     شادکامی و شکوفایی راحت تر بدست خواهد آمد     توانایی ترک عادات بد و اعتیادها دیگر دور از دسترس نخواهد بود     تصمیم هایتان، موفقیت را به دنبال خواهد داشت     این که شما آیا برده یا ارباب عواطفتان هستید کاملاٌ بستگی به شما خواهد داشت     موفقیت های حرفه ای به شدت به مهارت های هوش هیجانی وابسته هستند  
دوره دوره آنلاین مدیریت ذهن و ارتقای مهارت های رهبری با هوش هیجانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 432 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سهیل سهیلی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 120,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آنلاین مدیریت ذهن و ارتقای مهارت های رهبری با هوش هیجانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی