اطلاعات دوره
دوره آنلاین تحلیل تکنیکال از پایه تا فراتر از کاربرد
مسیر آموزشی

دوره آنلاین تحلیل تکنیکال از پایه تا فراتر از کاربرد

756,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 756,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ویدئوی کوتاهی از یکی از جلسات دورهhttps://www.aparat.com/v/LWZfz---------------------------------------------------  در این دوره به شیوه‌ای عملی و کاربردی، تحلیل تکنیکال و اصول معامله‌گری در بازار بورس را خواهید آموخت مباحث از پایه آموزش داده میشوند و شرکت در دوره نیاز به داشتن پیش زمینه فعالیت بورسی ندارد  تمامی نکات و مطالب به گونه‌ای با دقت انتخاب و ارائه شده اند که به صورت کاملا عملی و با هدف معامله و کسب سود بتوانند مورد استفاده قرار بگیرند و صرفا جنبه تئوری نداشته باشند. بنابراین با پرهیز از بیان مطالب اضافی و توضیحات بدون کاربرد، این فرصت را خواهیم داشت که تمرکز را بر روی نکات و تکنیک‌هایی بگذاریم که در عمل به استفاده خواهند آمد.   مختصری در مورد مدرس دوره: مهندس فرهاد سلیمیان معامله گر بازارهای مالی داخلی و جهانی تحلیلگر تکنیکال ارشد مورد تایید TÜV SÜD آلمان و SMC امریکا طراح و بهینه ساز استراتژی‌های معاملاتی مدرس کورسهای تخصصی تحلیل تیم سرمایه گذاری برخی شرکتهای معتبردارای سابقه همکاری با کارگزاری‌های معتبر کشور، دانشگاه‌ها و سرمایه‌گذاران مستقل توضیحات تکمیلی: با شرکت در این دوره شما از ابتدا به شیوه‌ای کاربردی و عملی می‌آموزید که چگونه یک استراتژی معاملاتی صحیح و محکم را برای خود پایه گذاری نموده و ضمن به کار بستن آن به طور پیوسته مهارت‌های معاملاتی خود را تقویت نمایید. مثالهای تحلیلی که در کلاس توسط استاد بررسی میشوند به گونه ای انتخاب شده‌اند که بتوانید ضمن یادگیری اصول تحلیل، درشرایط متفاوت نیاز به تصمیم‌گیری را درک کرده و ابزارها و متدهای تحلیلی را در وضعیت مشابه پیاده سازی کنید. همچنین از همان ابتدا به آسیب شناسی رفتار فعالین بازار خواهیم پرداخت تا دچار تکرار اشتباهات رایج بسیاری از سرمایه‌گذاران عادی بازار نشوید.        
دوره دوره آنلاین تحلیل تکنیکال از پایه تا فراتر از کاربرد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 62 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط فرهاد سلیمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 756,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آنلاین تحلیل تکنیکال از پایه تا فراتر از کاربرد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی