اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
راز پشت پرده فروش بیشتر
مسیر آموزشی

راز پشت پرده فروش بیشتر

16,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 16,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شعار دادن کافیه باید عمل کرد در این وبینار بدون هیچ مقدمه ای 29+1 روش برای فروش بیشتر را با شما به اشتراک میگزاریم اگر میخواهید کسب و کارتان را آغاز کنید اگر کسب و کارتان دچار رکود شده اگر میخواهید به فروشنده هایتان آموزش بدهید تا به فروش بیشتر برسید این وبینار را از دست ندهید چرا که این وبینار برای شما طراحی شده است این وبینار متفاوت ترین آموزش استاد می باشد و به گفته ایشان با این آموزش و اجراء حداقل 1+10 مورد از روش های این وبینار در هفته اول صد برابر تعرفه پرداخت شده را در فروششان دریافت میکنند این وبینار با گارنتی بازگشت صد درصد وجه در صورت عدم رضایت خواهد بود. بیائیم همراه شویم با تجربیات 30 ساله موسس و مدیر فروشگاه های زنجیره ای حجاب فاطمی و چهره ماندگار و کار آفرین نمونه سالهای 1395 و 1396    سایر ویدئو های استاد  
دوره راز پشت پرده فروش بیشتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط حمید رضا نبی خواه،حمید رضا نبی خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 16,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره راز پشت پرده فروش بیشتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی