اطلاعات دوره
وبینار روشهای جذب اورگانیک مخاطب در اینستاگرم + تکنیک تولید محتوا
مسیر آموزشی

وبینار روشهای جذب اورگانیک مخاطب در اینستاگرم + تکنیک تولید محتوا

10,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 10,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:مجید حقیقی0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دومین وبینار روشهای جذب اورگانیک مخاطب در اینستاگرم با توجه به استقبال شرکت کنندگان دور اول این بار با مطالب جدید تر، مثال های بیشتر و همچنین معرفی چند تکنیک کاربردی برای تولید محتوا برگزار می گردد. این وبینار در ادامه کارگاه موفق اینستاگرم ماشین پولساز که تا کنون بیش از 3000 شرکت کننده داشته است برگزار می گردد. اصولا این وبینار بصورت رایگان برگزار می گردد اما با توجه به رایگان بودن آن خیلی از دوستان ارزش کافی برای حضور در آن قائل نمی شوند. اما این رایگان بودن هرگز به منزله این نمی باشد که در این وبینار قرار هست 2 ساعت تبلیغ یا 2 ساعت کم کاری شود. به هیچ عنوان. در این وبینار 2 ساعته بصورت کامل توضیحات کاملا کاربری داده خواهد شد و قرار نیست حرفهای تبلیغاتی زده شود. ضمنا برای اینکه تعهدات برای حضور شرکت کنندگان ایجاد شود مبلغ 5000 تومان دریافت می گردد که تماما صرف خرید اقلام دانش آموزی برای دانش آموزان کم بضاعت خواهد شد. که این امر در اینستاگرم اینجانب قابل مشاهده و پیگیری خواهد بود. اگر تمایل دارید بدون اینکه از روشهای دروغین استفاده کنید تا صفحه اینستاگرم تجاری خود را توسعه دهید حتما در این وبینار شرکت کنید.
دوره وبینار روشهای جذب اورگانیک مخاطب در اینستاگرم + تکنیک تولید محتوا دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مجید حقیقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 10,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار روشهای جذب اورگانیک مخاطب در اینستاگرم + تکنیک تولید محتوا را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی