اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
ساخت فروشگاه اینترنتی در یک وبینار
مسیر آموزشی

ساخت فروشگاه اینترنتی در یک وبینار

55,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 55,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر شما قصد دارید برای خود یا کسب و کارتان یک فروشگاه تمام عیار راه اندازی کنید پس این وبینار برای شما تهیه شده است: از آنجایی که شیوع بیماری کرونا جان خیلی از کسب و کار های محلی را گرفته است و در مقابل آن کسب و کار هایی که به صورت آنلاین در حال فعالیت بودند رشد چندصد برابری داشته اند. نگران نباشید وقت برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما هنوز وجود دارد پس پیشنهاد های ویژه زیر رو از دست ندهید: در این وبینار قراره است به صورت کاملا عملی و از مقدماتی شروع به کار کنیم و درکنار هم یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنیم و با کمک پشتیبانی بعد از وبینار تا موقع راه اندازی فروشگاه خود ما در کنارتان هستیم. در این وبینار شما با هاست آشنا میشوید و وردپرس را نصب میکنید و باهم یک فروشگاه اینترنتی کامل درحد فروشگاه های بزرگ ایران میتوانید داشته باشید خب ما برای عزیزانی که در وبینار  ساخت فروشگاه اینترنتی در یک وبینار شرکت میکنند هدایای ویژه زیر را ارائه میکنیم به صورت کامل: هاست ۵۰۰ مگابایتی یک ساله به ارزش ۱۴۰ هزار تومان دامین آی آر یک ساله به ارزش ۲۰ هزار تومان قالب اورجینال فروشگاهی فلت سام به ارزش ۱۱۰ هزار تومان افزونه اورجینال سئو yoast seo premium به ارزش ۶۹ هزار تومان افزونه اورجینال سئو wp schema pro به ارزش ۶۰ هزار تومان افزونه اورجینال سئو و لینک سازی داخلی Interlinks Manager به ارزش ۵۰ هزار تومان افزونه اورجینال WP Rocket به ارزش ۷۰ هزار تومان شما با شرکت در این وبینار آموزش راه اندازی کامل فروشگاه خودتون یک هدیه به ارزش ۵۱۹ هزار تومان دریافت میکنید + یک پشتیبان در کنار شماست تا فروشگاهتون را به صورت کامل راه اندازی کنید   مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر : 09160575768 مدرس: اسماعیل احمدی میرقائدمدرس و کارشناس دیجیتال مارکتینگ مدیرعامل شرکت آرتمن وب مدیر هاستینگ لالی هاست کارشناس رسمی سئو از گوگل مدرس بیش از ۹۰ دوره و کارگاه راه اندازی و کسب درآمد آنلاین مدرس بیش از ۶ پکیج آموزشی برگزار کننده کمپین های تبلیغاتی برای رویداد و برند ملی ...  
دوره ساخت فروشگاه اینترنتی در یک وبینار دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط اسماعیل میرقائد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 55,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ساخت فروشگاه اینترنتی در یک وبینار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی