اطلاعات دوره
آموزش لغات ضروری آیلتس
مسیر آموزشی

آموزش لغات ضروری آیلتس

825,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.9/5
وضعیت قیمت: 825,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:هادی فدایی4.2
  • زمان:9 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس آموزش لغات ضروری آیلتس چیست و چه کاربردی دارد؟ از آنجایی که آیلتس یک آزمون مهارت‌سنجی برای زبان انگلیسی است، در ارزیابی نمره کلی یک داوطلب، تاکید زیادی بر واژگان می‌شود. آزمون آیلتس از چهار بخش Speaking، Writing، Reading و Listening تشکیل شده است. «واژگان» یکی از بخش‌های مهم و مشترک این چهار مهارت است. در این دوره با مهم‌ترین موضوعات آیلتس و همچنین واژگان و اصطلاحات مرتبط با هر موضوع آشنا می‌شوید. همچنین با واژگان کاربردی انگلیسی و معانی آن‌ها آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید هر کلمه چگونه تلفظ می‌شود.   هدف از آموزش این درس چیست؟ واژگان 25 درصد نمره شما در بخش‌های Writing و Speaking آزمون آیلتس را تشکیل می‌دهد. همچنین نقش مهمی در درک مطلب بخش‌های Listening و Reading آزمون ایفا می‌کند؛ بنابراین هدف از آموزش این درس، آماده کردن داوطلب‌ها با طیف وسیعی از کلمات و اصطلاحات می‌باشد تا علاوه بر کسب نمره ایده‌آل در بخش‌های مختلف آزمون‌ آیلتس، بتوانند سطح زبان خود را تا حد زیادی ارتقاء دهند.   دوره آموزش لغات ضروری آیلتس مناسب چه کسانی است؟ این دوره برای متقاضیان آزمون آیلتس و افرادی که به دنبال گسترش دانش واژگانی به منظور تقویت مهارت‌های زبانی خود به ویژه مهارت اسپیکینگ هستند مناسب می‌باشد. این دوره همچنین برای هر کسی که می‌خواهد زبان انگلیسی خود را با یادگیری کلمات و عبارات انگلیسی بهبود ببخشد مفید است.   مهارت‌هایی که پس از گذراندن دوره آموزش لغات ضروری آیلتس خواهید داشت شامل چه مواردی است؟ بعد از پشت سر گذاشتن درس آموزش لغات ضروری آیلتس می‌توانید مهارت‌های زیر را کسب کنید: یادگیری کلمات، عبارات و اصطلاحات مهم و پرتکرار مطرح شده در آزمون آیلتس استفاده و درک طیف گسترده‌ای از واژگان انگلیسی، برای دستیابی به نمره 7 و یا بالاتر کسب نمره بالا در بخش رایتینگ و اسپیکینگ آیلتس با استفاده از طیف گسترده‌ای از واژگان تقویت مهارت صحبت کردن به شکلی طبیعی‌تر در بخش اسپیکینگ آزمون آیلتس تقویت مهارت‌های خواندن و شنیدن برای بخش‌های لیسنینگ و ریدینگ آزمون آیلتس   در دوره آموزش لغات ضروری آیلتس از چه منابعی استفاده شده است؟ برای تهیه این دوره از کتاب‌های معتبر دانشگاه کمبریج که برگزار کننده آزمون آیلتس می‌باشد، استفاده شده است. از جمله منابع مهم این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: Cambridge vocabulary for IELTS intermediate Cambridge vocabulary for IELTS advanced Cambridge English Collocations in Use intermediate Cambridge English Collocations in Use advanced Vocabulary for IELTS Collins Cambridge Common Mistakes at IELTS Intermediate: And How to Avoid Them 1st Edition Cambridge Common Mistakes at IELTS Intermediate: And How to Avoid Them 1st Edition   شیوه آموزش این دوره چگونه است و چه ویژگی‌ متمایزی نسبت به دوره‌های مشابه دارد؟ مهم‌ترین و کاربردی‌ترین عبارات مورد نیاز برای آزمون آیلتس در قالب نمونه پاسخ به سؤالات اسپیکینگ آیلتس در این دوره ارائه می‌شود. همچنین سؤالات احتمالی و پرتکرار اسپیکینگ آیلتس بررسی می‌شوند و کلمات و عبارات به شکل دسته بندی شده و موضوعی در اختیار زبان‌آموزان قرار می‌گیرند.
دوره آموزش لغات ضروری آیلتس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط هادی فدایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 825,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش لغات ضروری آیلتس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی