اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
وبینار صفر تا صد طراحی سطح (1)
مسیر آموزشی

وبینار صفر تا صد طراحی سطح (1)

29,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 29,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

طراحی به شما یاد می دهد دنیای اطراف خود را با آگاهی بیشتری ببینید و شما را در درست دیدن ورزیده می کند و مهارت دست و مغز شما را افزایش می دهد . اصول طراحی بعنوان پایه ای برای سایر هنر ها می باشد و زمینه های بالا بردن ایده و خلاقیت را به شکل قابل توجهی در شما بارور می کند . شما می توانید راه های پیشرفت فکر و درک بصری دقیق را پیدا کنید و همچنین مهارت برای بالا بردن چابکی در فکر و عمل در زمینه های طراحی با مداد را کسب کنید . کار با مداد ، هسته و جوهره ی همه ی وسایل طراحی است . بنابراین مهم است که هر شخص هنرمندی طراحی با مداد را یاد بگیرد و با تسلط بر این وسیله دریچه ی سایر زمینه های خلاقیت به روی شما گشوده شود ...
دوره وبینار صفر تا صد طراحی سطح (1) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط آنیتا فروزنده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 29,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار صفر تا صد طراحی سطح (1) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی