اطلاعات دوره
وبینار طراحی، فروش و برگزاری رویدادهای آنلاین
مسیر آموزشی

وبینار طراحی، فروش و برگزاری رویدادهای آنلاین

150,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 150,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اگر مدیر یک مدرسه یا موسسه آموزشی هستید، اگر یک مدرس یا مربی یا مشاور هستید و می خواید برای اولین بار برگزاری یک نشست آنلاین رو تجربه کنید، حتما با سوالات زیادی روبرو هستید. سوالاتی مثل اینکه بهترین نرم افزار برای برگزاری یک وبینار یا کلاس آنلاین کدومه؟ چطور مشارکت همه اعضا رو تا پایان کلاس داشته باشید؟ چطور کلاس آنلاین یا وبیناری که برگزار می کنید رو به مخاطبانش عرضه کنید؟ از چه راهکارهایی می تونید برای افزایش فروش وبینار و سایر رویدادهای آنلاین تون استفاده کنید؟ بخش کمتری از زمان این رویداد به بیان کلیات و مفاهیم تئوری خواهد گذشت و بیشتر زمان با مشارکت شما قدم به قدم مراحل طراحی و اجرای یک رویداد رو با هم مرور خواهیم کرد. بعد از پایان وبینار ویدئوی وبینار برای استفاده شما در اختیارتون قرار خواهد گرفت. علاوه بر این شما با شرکت در این وبینار به تمامی تمپلیت های مورد نیازتون دسترسی خواهید داشت که از طریق وبسایت جعبه ابزار بازاریابی دیجیتال در دسترس شما هستند.
دوره وبینار طراحی، فروش و برگزاری رویدادهای آنلاین دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مهدی فریمانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 150,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار طراحی، فروش و برگزاری رویدادهای آنلاین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی