اطلاعات دوره
وبینار عکاسی مقدماتی از صفر تا صد!
مسیر آموزشی

وبینار عکاسی مقدماتی از صفر تا صد!

47,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 47,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

حتما براتون پیش اومده که میخواستین از یک منظره عکس بگیرین ولی نتونستین اون منظره رو به شکلی که واقعا هست ثبت کنین. حتما براتون پیش اومده که با خودتون بگین "کاش میتونستم عکس بهتری بگیرم". :( شاید شما هم یه دوربین دارین که مدت‌هاست یه گوشه افتاده و داره خاک میخوره. یا شاید هم میخواین دوربین بخرین؛ ولی با این هزینه‌های گزاف کلاس‌های عکاسی، نمیدونین بعدش باید چیکار کنین و چطوری هزینه کلاس رو پرداخت کنین. در یک کلام: اگر به عکس و عکاسی علاقه دارین؛ اگر میخواین عکسهای بهتری بگیرین؛ اگر میخواین دوستها و عزیزاتون رو با عکسهای باحال سورپرایز کنین؛ اگر میخواین وقتی که از سفر برمیگردین چند گیگ عکسهای خفن و باحال داشته باشین، این وبینار مال شماست! از دستش ندین.
دوره وبینار عکاسی مقدماتی از صفر تا صد! دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط مازیار میرالی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 47,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار عکاسی مقدماتی از صفر تا صد! را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های عکاسی سراسر اینترنت را در صفحه عکاسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی