اطلاعات دوره
آموزش کامل نرم افزار ادیوس از صفر تا صد
مسیر آموزشی

آموزش کامل نرم افزار ادیوس از صفر تا صد

221,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 221,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش نرم افزار ادیوس قصد داریم بصورت کامل به آموزش صفر تا صد نرم افزار تدوین فیلم ادیوس بپردازیم و بصورت تخصصی با ابزار و تکنیک های آن آشنا شویم. در دنیای تدوین نرم افزارهای مختلفی برای کار و ویرایش فیلم ها وجود دارد که ادیوس یکی از آن ها است. به واسطه رابط کاربری مناسب و موتور رندر قوی ادیوس مورد توجه کاربران بسیاری برای تدوین حرفه ای قرار گرفته است. در این دوره که بصورت کامل نرم افزار ادیوس را بررسی خواهیم کرد با ما همره باشید. در آموزش کامل نرم افزار ادیوس به ابزار و تکنیک های این نرم افزار پرداخته و صفر تا صد آن را آموزش خواهیم داد. با شرکت در این دوره به صورت کامل و عملی ابزار و کلیات نرم افزار را فراگرفته و با بخش های مختلف آن از جمله: افکت ها، منوها، ترنزیشن، تایم لاین، پنل ها و ... آشنا خواهید شد. در این دوره سعی کرده ایم در حدود 4 ساعت به آموزش مطالب بصورت عملی بپردازیم و تجربیات خود را در این آموزش با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانید در سریع ترین زمان به راحتی یک کلیپ را ادیت کنید و خروج بگیرد.
دوره آموزش کامل نرم افزار ادیوس از صفر تا صد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 48 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رسانه ی آموزشی مکتب تی وی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 221,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل نرم افزار ادیوس از صفر تا صد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مسعود حسین پور

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی