اطلاعات دوره
وبینار فرمانده 99
مسیر آموزشی

وبینار فرمانده 99

19,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 19,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به اعتقاد اغلب کارشناسان، چالش‌های اقتصادی و اجتماعی پیش رو در سال 99 زندگی شخصی و حرفه‌ای بسیاری را تحت تاثیر قرار می‌دهد. همان‌طور که در سال گذشته شاهد بودیم. برای رویارویی با این چالش‌ها باید مانند یک فرمانده هوشمند و عملگرا، بتوانیم خود را رهبری کنیم. در غیر این‌صورت امواج سهمگین روزگار می‌تواند استحکامات ما را در هم بشکند. در وبینار فرمانده 99 می‌خواهم درباره 18 نکته ضروری برای عبور ایمن از سال 99 با شما صحبت کنم.   ---***---   در روزگاری بسر می‌بریم که با شرایط غیرقابل پیش‌بینی روبرو هستیم. به‌نظر می‌رسد «پیش‌بینی‌ناپذیری» تنها چیزی است که برای سال 99 قابل پیش‌بینی است! پس برنامه‌ریزی و هدفگذاری‌های بلندمدت تقریبا کار بیهوده‌ای است. من بارها به دانشجویانم گوشزد کرده‌ام برای زندگی شخصی و حرفه‌ای‌مان باید استراتژی‌های روزانه طراحی کنیم و سرعت‌ عمل بالایی در تصمیم‌گیری و اجرا داشته باشیم. به اعتقاد من در سال 99 نه باید تسلیم شد و نه جنگید. تنها باید بتوانیم با هوشمندی از این برهه زمانی به‌سلامت عبور کنیم. اما این هوشمندی را چگونه می‌توانیم به‌دست بیاوریم؟ با 18 نکته‌ای که در وبینار فرمانده 99 درباره آن صحبت خواهیم کرد. 9 نکته آن به زندگی شخصی و خانوادگی شما مربوط است و 9 نکته دیگرش به زندگی شغلی و کسب‌وکارتان...   ---***---   معرفی امین القاسی‌زاده من امین القاسی‌زاده مدرس و مربی توسعه فردی و استراتژیست کسب‌وکار هستم. من در تلاش است تا به افراد مهارت‌هایی را آموزش دهم که بتوانند ذهن خود را برای تغییر و رسیدن به موفقیت برنامه‌ریزی کرده تا زندگی شخصی و حرفه‌ای آرام و شادتری داشته باشند. من طی یک دهه گذشته، بیش از 300 سمینار و کارگاه آموزشی در حوزه موفقیت، باورها، ثروت و فروش در کشور برگزار کرده‌ام. خلاصه‌ای از رزومه نویسنده کتاب‌های «تیغ» و «باورهای ناپیدا» بنیانگذار موسسه پویش آکادمی مستر NLP (برنامه‌ریزی عصبی کلامی) فارغ‌التحصیل کارشناس ارشد EMBA از دانشگاه نئوما فرانسه عضو انجمن بین‌المللی کوچینگ طراح و مدرس دوره‌های آموزشی در حوزه بهبود فردی حضور در بیش از 50 برنامه رادیویی و تلویزیونی مشاور و کوچ فردی مدیران چندین شرکت داخلی
دوره وبینار فرمانده 99 دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط امین القاسی‌زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 19,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار فرمانده 99 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی