اطلاعات دوره
وبینار 5 راز تبلیغ واقعی در اینستاگرام
مسیر آموزشی

وبینار 5 راز تبلیغ واقعی در اینستاگرام

297,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 297,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

مهمترین نکته‌ای که بعد از فراهم نمودن بستر محتوایی باید انجام دهیم افزایش میزان آگاهی افراد از برند شخصی یا تجاری ما هست. بخش مهم آن تبلیغات اینستاگرام هست که کدام یک تاثیر بیشتری در افزایش مخاطبان کسب و کار ما دارد.   چه اقداماتی قبل از اینکه تبلیغات در پیجی را شروع کنیم باید لحاظ کنیم. یعنی اینکه خود پیج به چه صورتی باید باشد. بعد تعداد محتوا و فالوورمان به چه میزان باشد بازدهی و اثرگذاری تلبی مسلما همه دوستانی که در اینستاگرام فعالیت می‌کنند با تبلیغات اینستاگرام با این موارد برخورد داشتند.   چرا برخی از افراد خیلی سریع روی مخاطب تاثیر می‌گذارند و تعداد فالوورشان سریعتر از سایر پیج‌ها افزایش می‌یابد؟   آیا تبلیغات اینستاگرامی را به پیج‌های اینفلوئنسری بسپاریم که خودشان محتوایی را درست کنند و در اختیار مخاطبان‌شان قرار دهند؟  کدام دسته از اینفلوئنسرها و واینرها می‌توانند یا پیحها می‌توانند برای کسب و کارم مناسب باشند؟   آیا ابزاری برای تجزیه و تحلیل این پیج‌ها از نظر کیفی و کمی وجود دارد؟ آیا در صورت وجود از آنها در کشورمون می‌تونیم استفاده کنیم؟   آیا تبلیغ رو به صورت استوری برم یا پست کدومش مناسب است؟  چه نوع محتوا با چه قالبی را برای تبلیغ انتخاب کنم تا نتیجه بهتری از آن بگیرم؟  چه میزان بودجه تبلیغاتی برای شروع یا ادامه تبلیغات در نظر بگیرم؟ آیا مستمرا باید تبلیغ کنم یا نه؟    آیا فقط تبلیغات تنها راه افزایش آگاهی از برند هست یا راه‌های دیگری نیز هست؟    روش‌های ارگانیک مثل اکسپلور شدن چگونه به کار بگیریم یا چه نوع محتوایی تولید کنیم که اینستاگرام ما رو به افراد بیشتری نشان دهد؟    آیا با وجود تحریم‌ها می‌توانیم از تبلیغات اسپانسری اینستاگرام استفاده کنیم؟    و ده‌ها سوال دیگر شما را در این وبینار آنلاین پاسخ خواهم داد.
دوره وبینار 5 راز تبلیغ واقعی در اینستاگرام دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط جعفرصادق پیران مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 297,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار 5 راز تبلیغ واقعی در اینستاگرام را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی