اطلاعات دوره
آموزش RedHat و اصول لینوکس
مسیر آموزشی

آموزش RedHat و اصول لینوکس

202,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 202,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:کریس کایلوت0
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از برگزاری دوره آموزش RedHat و اصول لینوکس چیست؟ لینوکس یکی از محبوب­‌ترین و کارآمدترین سیستم عامل­‌های موجود در بازار است و به واسطه ویژگی­‌هایی مانند open source بودن کاربران زیادی را به سمت خودش جذب کرده است. Red Hat یک توزیع (نوع) از لینوکس است که آخرین نسخه آن در سال 2003 منتشر شده است. در دوره آموزش RedHat، اصول کار با لینوکس به خصوص RedHat آشنا می­‌شوید. این دوره به شما کمک می­‌کند تا با همه مباحث مربوط به این موضوعات آشنا شوید. در این دوره شما با دلایل اهمیت لینوکس و مدل­‌های open source در شرایط کنونی آشنا خواهید شد. همچنین با کاربردهای گوناگون لینوکس و قابلیت‌هایی که برای شما فراهم خواهد کرد آشنا می­‌شوید.   دوره آموزش RedHat و اصول لینوکس برای چه کسانی مناسب است؟ این دوره به‌گونه­‌ای طراحی شده است که با استفاده از آن می­‌توانید مهارت­‌های گوناگونی به دست بیاورید. به این ترتیب این دوره برای گروه­‌های زیادی مناسب خواهد بود. به طور کلی این دوره را می­‌توانیم دوره­‌ای مناسب برای گروه­‌های زیر بدانیم: دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی کامپیوتر، IT، علوم کامپیوتر برنامه‌نویسانی که می‌خواهند توانایی خود را در استفاده از ابزار لینوکس افزایش دهند افرادی که علاقه‌مند به تکنولوژی‌های ابری (Cloud) هستند کسانی که تمایل به کار با اینترنت اشیاء دارند افرادی که می‌­خواهند با یادگیری لینوکس و ردهت مهارت­‌های خود برای به دست آوردن موقعیت‌­های کاری جدید را افزایش دهند   الزامات و منابعی که در دوره آموزش RedHat و اصول لینوکس مورد استفاده قرار گرفته است چیست؟ منابع این دوره منابع رایج و به‌روزی است که در آموزش این موضوع در تمام جهان مورد استفاده قرار می­‌گیرد. نسخه به کار برده شده در این دوره، Red Hat 8 است. الزامی که در ارائه این دوره وجود دارد به اهمیت و کاربرد زیاد لینوکس و RedHat برمی­‌گردد. کاربرد زیاد و موقعیت‌­های کاری جدید که آموزش لینوکس می­‌تواند برای شما فراهم کند از جمله مواردی است که به عنوان الزام در برگزاری این دوره شناخته می‌­شوند.   دوره آموزش RedHat و اصول لینوکس در چند جلسه و کدام مؤسسه تدریس شده است؟ دوره آموزش لینوکس و ردهت توسط وب‌سایت معتبر کورسرا تولید شده است و توسط مکتب‌­خونه ترجمه و منتشر می‌شود. این دوره آموزشی در بیست و سه فصل به طول 6 ساعت محتوای آموزشی تولید شده است. در این 23 فصل شما با مقدمات شروع می­‌کنید و با یادگیری جدیدترین و به­‌روزترین محتواهای مربوط به این موضوع دوره را به پایان می­‌رسانید.
دوره آموزش RedHat و اصول لینوکس دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط کریس کایلوت مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 202,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش RedHat و اصول لینوکس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی