اطلاعات دوره
كارگاه آنلاین تبلیغات خلاق (پیشرفته)
مسیر آموزشی

كارگاه آنلاین تبلیغات خلاق (پیشرفته)

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ایده، بن مایه اصلی ایجاد یک مفهوم تازه است. مهمتر از اینکه این ایده از کجا به ذهن رسیده است، شیوه کاربردی سازی آن ایده است. بنابراین آشنایی با استراتژی ها و تکنیک های تفکر خلاق می تواند در این فرآیند بسیار مفید باشد. فرآیند تفکر خلاق در تبلیغات از ایده یابی تا پرورش ایده و اجرای آن را در بر می گیرد. اجرای خلاقانه در تبلیغات می تواند هم در انتخاب کانال تبلیغاتی به شکل خلاقانه انجام بپذیرد و هم در اجرای خلاق کار گرافیکی تبلیغ و استفاده از متون و شعارهای خلاقانه. در این کارگاه آنلاین، ضمن تشریح مفاهیم فوق با پیش بری نمونه های موردی، کلیه مفاهیم به صورت عملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین برای تثبیت بهتر موضوع، نمونه هایی گوناگون از تبلیغات خلاق موفق به صورت فیلم و تصویر به نمایش گذاشته خواهد شد و به سبب برگزاری کارگاه به شکل تعاملی، از نظرات شرکت کنندگان در برگزاری دوره نیز بهره گرفته خواهد شد.    مخاطبان وبینار:     مدیران تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدمات     کارشناسان تبلیغات، روابط عمومی، بازاریابی و فروش سازمانهای تولیدی و خدماتی     مدیران و کارشناسان واحدهای گوناگون آژانس های تبلیغاتی     دانشجویان، فعالان و علاقمندان به مباحث نوین در زمینه تبلیغات و بازاریابی  
دوره كارگاه آنلاین تبلیغات خلاق (پیشرفته) دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 264 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط حمید محمدی پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره كارگاه آنلاین تبلیغات خلاق (پیشرفته) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی