اطلاعات دوره
وبینار متقاعدسازی با هیپنوتیزم کلامی
مسیر آموزشی

وبینار متقاعدسازی با هیپنوتیزم کلامی

85,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 85,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

موقعیتی که امروز شما در آن قرار دارید حاصل مذاکرات شما در گذشته است.   همه ما در هر جایگاهی که قرار داریم، به متقاعد کردن دیگران برای پیشرفت امور خود نیاز داریم. آیا زمانی که در یک جمع حضور دارید یا باید با افراد مهمی گفتگو کنید، می‌خواهید حرفتان را به کرسی نشانده و به میزان بالایی بر دیگران تاثیر بگذارید؟ یا حتی زمانی که به اختلاف نظر و مشاجره برمی‌خورید، دوست دارید افراد مقابل را مجذوب حرفای خود کرده و مکالمات خود را با بهترین بازدهی ممکن به پایان برسانید؟ در این وبینار، درس‌هایی را آماده کردیم که با استفاده از آنها، نکات هیپنوتیزمی کلام را فرا خواهید گرفت و با تمرین و مرور آنها، کم کم حرفه‌ای خواهید شد و قادر خواهید بود که با در اختیار گرفتن ناخودآگاه فرد مقابل، بیشترین تاثیر خود را بر آنها بگذارید و به هدف دلخواه خود برسید. مباحث دوره: چگونه طرف مقابل خود را متقاعد کنید. با حیله و نیرنگ هایی که ممکن است بر علیه شما استفاده شود آشنا خواهید شد . شیوه مواجه با موقعیت های حساس و تنش آفرین در مذاکره را فرا خواهید گرفت. پس فرصت را از دست ندهید! با شرکت در  این وبینار، بصورت تضمینی نکات مهم متقاعد سازی و هیپنوتیزم کلامی را فرابگیرید و روز به روز در حرفه خود موفق‌تر شوید.
دوره وبینار متقاعدسازی با هیپنوتیزم کلامی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط محمدحسین کریمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 85,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار متقاعدسازی با هیپنوتیزم کلامی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی