اطلاعات دوره
محتوا برای بحران - چطور با خلق محتوا بحران‌های پیش‌آمده را مدیریت کنیم؟
مسیر آموزشی

محتوا برای بحران - چطور با خلق محتوا بحران‌های پیش‌آمده را مدیریت کنیم؟

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:ایسمینار0
  • مدرس:حامی غفاری0
  • زمان:1 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این وبینار حامی غفاری قرار است راجع به مدیریت بحران با استفاده از بازاریابی محتوایی توضیح دهد. اینکه چطور بتوانیم با استفاده از محتوا، در بحران‌های پیش رو به حفظ کسب و کار و رونق دهی به آن کمک کنیم، از جمله مسائلی است که همیشه دغدغه بازاریابان محتوایی بوده است.  با توجه به بحران‌های اخیر در کشورمان، استفاده از بازاریابی محتوایی برای استفاده از پتانسیل‌های موجود در هر بحران، گاه موج‌سواری و گاه سوء استفاده از موقعیت بحران خوانده می‌شود. بین این دو، تفاوت ظریفی است که لازم است یک بازاریاب محتوایی هنگام خلق محتوا به آن آگاه باشد.  حامی غفاری از زبان خودش "حامی غفاری هستم؛ مدیر محتوای وب ۲۴. عاشق مطالعه و خلق محتوا در حوزه‌های تکنولوژی، خودرو، دیجیتال مارکتینگ و ورزش. همیشه از آگاهی دادن و ارائه محتوای کاربردی به دیگران لذت می‌برم. همواره دنبال یادگیری هستم، از انتقال تجربیاتم به دیگران خوشحال می‌شم و تلاش می‌کنم یه بازاریاب محتوایی واقعی باشم. تو ۱۰ سالی که به صورت مستمر و تخصصی در حوزه محتوای متنی و بازاریابی محتوایی فعالیت کردم، سابقه همکاری مستقیم و غیرمستقیم با مجموعه‌های بزرگی چون وب۲۴، زومیت، شیپور، درجه، پدال، فرادرس، واژه‌بان، کیلید و... رو داشتم."  
دوره محتوا برای بحران - چطور با خلق محتوا بحران‌های پیش‌آمده را مدیریت کنیم؟ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در ایسمینار توسط حامی غفاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره محتوا برای بحران - چطور با خلق محتوا بحران‌های پیش‌آمده را مدیریت کنیم؟ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی