اطلاعات دوره
وبینار سئو محتوا پیشرفته
مسیر آموزشی

وبینار سئو محتوا پیشرفته

77,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.3/5
وضعیت قیمت: 77,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در وبینار قبلی، مقدمات تولید یک محتوای سئو شده را به شما آموزش دادم. اما اکنون نوبت به نکات حرفه ای و پیشرفته سئو محتوا رسیده است! هر صفحه ای که در وبسایت خود ایجاد می کند، باید محتوا داشته باشد و این محتوا باید سئو شده باشد! شاید باورتان نشود اگر بگویم که سایت وبمستر خاکستری فقط با سئو محتوا در کلمات مختلف رتبه بدست آورده است و تقریبا می توان گفت عملیات آف پیج خاصی بر روی آن انجام نشده است! بنابراین اگر می خواهید تنها با نوشتن، سایت خود را به بالاترین نقطه گوگل برسانید، همین الان در این وبینار ثبت نام کنید! این وبینار برای چه افرادی مناسب است؟ مهارتی در نوشتن دارند اما اصول سئو را نمی دانند. مهارت در نوشتن دارند، محتواهای خوبی تولید می کنند، اما این محتوا در گوگل بالا نمی آید. در وبینار «سئو به زبان ساده» و «سئو محتوا مقدماتی» شرکت کرده اند و می خواهند به دانش تخصصی خود بیافزایند. و حتی شما دوست عزیز! این وبینار برای افراد زیر مناسب نیست : کانتنت مارکترها (بازاریان محتوایی) که در نوشتن یک محتوای سئو شده خبره اند! کسانی که محتواهای حرفه ای می نویسند و بدون استثنا در صفحه اول گوگل حضور دارند! کسانی که علاقه ای به یادگیری بیشتر ندارند! چک لیستی، جایزه ای، چیزی ؟! محتوای این وبینار به شکلی نیست که بتونیم چک لیستی تقدیم شما کنیم، اما یک بازی پیش رو داریم! یک بازی و یک هدیه! بازی بسیار ساده است و اگر انجام بدین، جایزه ویژه ای تقدیمتون میشه :)  
دوره وبینار سئو محتوا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط نیما حسن زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 77,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار سئو محتوا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی