اطلاعات دوره
وبینار سئو سایت فروشگاهی
مسیر آموزشی

وبینار سئو سایت فروشگاهی

130,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 130,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای ثبت نام در وبینار +10 روش تحقیق کلمه کلیدی (عملی در یک پروژه واقعی) به لینک زیر مراجعه نمایید:  https://eseminar.tv/wb1268   یعنی دقیقا چه چیزی یاد میگیرید؟ اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم که به کمک آن بتوانید، با نام محصولات خود و کلمات مرتبطی که مشتری های بالقوه شما سرچ میکنند، رتبه 1 گوگل را بگیرید.   از اینکه چه کلماتی برای یک سایت فروشگاهی باید انتخاب شود. تا اینکه چطور لینک بیلدینگ کنیم. در این میان در مورد مشکلاتی که معمولا سایت های فروشگاهی با آنها مواجه میشوند صحبت میکنیم...   نکات تجربی و عملی یک تفاوت ویژه این آموزش با آموزش های مشابه، در تجربه محور بودن آن است. ما در تیم مدیران سایت تجربه انجام سئو سایت های مختلف را داشته و داریم که میتوانید لیست برخی آنها را اینجا بخوانید.   در ادامه هم میتوانید تصاویر سرچ کنسول گوگل، مربوط به دو پروژه را ببینید: وب سایت لئونارد فود:   فروشگاه اینترنتی تاپیک شاپ:        
دوره وبینار سئو سایت فروشگاهی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در ایسمینار توسط سید محمد امین هاشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 130,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره وبینار سئو سایت فروشگاهی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی