اطلاعات دوره
آموزش کامل ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش کامل ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس - متوسط

82,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 82,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کامل ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس قصد داریم در 9 ساعت بصورت کامل از صفر مراحل ساخت سایت فروشگاهی برای کسب و کار را آموزش دهیم. شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای جذب مخاطب و فروش محصول یا خدمات هستند ولی با توجه به محدودیت های زیادی که دارند گزینه مناسبی برای اینکه هسته کسب و کار آنلاین ما باشند نیستند. چرا که ممکن است بنا به هر دلیلی چه از طرف ارگان ها داخلی یا از طرف سازندگان این شبکه ها دسترسی ما به آن ها محدود شود. بنابراین ما باید هسته کسب و کار خود را بر بستری راه اندازی کنیم که مدیریت صفر تا صد آن با خود ما باشد. استفاده از شبکه های اجتماعی اصلا ایرادی ندارد چرا که با توجه به میزان کاربری که دارند گزینه مناسبی برای تبلیغات و جذب مخاطب هستند. بنابراین یک مدیر موفق از شبکه های اجتماعی برای جذب مخاطب هدف خود استفاده می کند ولی هسته اصلی کسب و کار خود را بر بستر وبسایت راه اندازی می کند تا از هر گونه خطر بسته شدن و قطع دسترسی، از بین رفتن کسب و کار خود جلوگیری کند.  تفاوت دوره طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس با سایر دوره ها در پشتیبانی این دوره است. یک تیم با تجربه ۷ ساله در کنار شماست و به تمامی سوالات و مشکلات شما رسیدگی می کند تا بتوانید با موفقیت کسب و کار خود را از بستر شبکه های اجتماعی به سایت منتقل کنید. به عبارتی می توان گفت: مهاجرت کسب و کار از شبکه های اجتماعی به سایت.
دوره آموزش کامل ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط میثم دریکوندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 82,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل ساخت سایت فروشگاهی با وردپرس - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

کیفیت بالا اما بهتر هست این فضای خشک آموزش کمتر بشه

معلم جوان

توصیه میکنم به دوستانی که میخوان یه دوره کاربردی و خوب رو با هزینه واقعا ناچیز تهیه کنن حتما این دوره رو تهیه کنن ، کاربردی و روان و عملی. ممنون از مدرس دوره

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی