اطلاعات دوره
آموزش رایگان ساخت سایت با لاراول - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش رایگان ساخت سایت با لاراول - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش رایگان ساخت سایت با لاراول در 6 ساعت لز صفر تا صد به طراحی وب سایت شخصی و داینامیک سازی آن می پردازیم. php یک زبان برنامه ‌نویسی در حوزه وب و بک اند است که در حال حاضر جز یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین زبان های برنامه نویسی محسوب می شود. این زبان فریم ورک های بسیاری دارد که می توان یکی از قوی ترین آن ها را لاراول دانست. لاراول یک فریم ورک رایگان و مبتنی بر معماری MVC است که امکانات هوشمندی در اختیار برنامه نویسان قرار می دهد. در این دوره رایگان به طراحی یک وب سایت شخصی می پردازیم و در نهایت به استفاده از لاراول آن را کامل داینامیک سازی می کنیم. این سایت دارای بخش های (خانه، مهارت های من، بلاگ) است که هر کدام را بطور کامل طراحی خواهیم کرد. همچنین در این سایت کاربران می توانند در سایت ثبت نام و وارد آن شوند. همچنین برای ایجاد تغییرات و انجام ویرایش برای سایت یک مدیر در نظر خواهیم گرفت که سطح دسترسی آن نسب به بقیه کاربران بیشتر است و می تواند وارد پنل خود شود و تنظیمات بخش های مختلف را انجام دهد. 
دوره آموزش رایگان ساخت سایت با لاراول - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فرزاد معصومی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رایگان ساخت سایت با لاراول - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

علیرضا ایلانلو

عالللللللللللللللللللللی

mohammad valizadeh

ممنون از اینکه انقدر ساده و روان آموزش میدین

محمد رجب زاده

سلام . استاد بابت آموزش های رایگان و خوبتون بسیار ممنون مشاهده آموزش رو هم به سایر دوستان توصیه میکنم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی