اطلاعات دوره
آموزش جامع لاراول پروژه ساخت وبلاگ
مسیر آموزشی

آموزش جامع لاراول پروژه ساخت وبلاگ

24,750 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 24,750 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش جامع لاراول شما ابتدا با فریم ورک محبوب laravel است آشنا شده و سپس در طول پروژه ساخت وبلاگ به لاراول مسلط می شوید. در این دوره مباحث لاراول - Laravel - را به صورت جامع و پروژه محور یاد می گیریم. کسانی که قصد یادگیری لاراول را دارند باید به این نکته اشاره کنم که قبل از شروع با یادگیری دوره لاراول درصورتی که با php آشنایی ندارند و شی گرایی در php نمی دانند، ابتدا باید این مباحث و مقدامات را در php بیاموزند.
دوره آموزش جامع لاراول پروژه ساخت وبلاگ دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط امیرحسین جواهری کیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 24,750 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جامع لاراول پروژه ساخت وبلاگ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

abbas

ساده و روان

علی رستمی

با تشکر

MR . FATHALI

عالی

اشکان مطاعی

عالی بود ممنون

سینا بش

بدون متن

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی