اطلاعات دوره
آموزش ساخت سایت فروشگاه با ASP.NET
مسیر آموزشی

آموزش ساخت سایت فروشگاه با ASP.NET

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:22 نظر4
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:میثم حبیبی4.4
  • زمان:14 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با توجه به افزایش تعداد کاربران در اینترنت و خرید کالا و خدمات به صورت اینترنتی، ساخت سایت برای افراد و شرکت هایی که کالا و خدمات ارائه می کنند، به امری ضروری تبدیل شده است. امروزه یکی از روش های نوین فروش محصولات استفاده از بازار اینترنت و راه اندازی فروشگاه های الکترونیک است. ما در این آموزش قصد داریم سایت فروشگاهی خود را با استفاده از زبان برنامه نویسی C#‎ در فریم ورک ASP.NET WEB FORM پیاده سازی کنیم.
دوره آموزش ساخت سایت فروشگاه با ASP.NET دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میثم حبیبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت سایت فروشگاه با ASP.NET را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

ایمان

خیلی مفید و کمک کننده بود. واقعا ممنونم ازتون.

الهام

بسیار عالی مطالب تدریس شده بسیار جامع و توضیحات به همراه جزئیات است. من بسیار راضی هستم. با تشکر از استاد

مهدی

به نظرم با توجه به به روز رسانی این مطالب، بهتر میشد که مباحث به روز بشه تو این آموزش.

سپهر

آموزش نسبتا جامع بود و اطلاعاتی که برای شروع بود رو به بهترین روش توضیح داده بودند میشد با دید بازتری آموزش رو مشاهده کرد.

امیرعلی

سطحش متوسط رو به بالا بود و انتظاری که باید از آموزش داشت رو با دیدنش برطرف کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی