اطلاعات دوره
دوره سئو سایت
مسیر آموزشی

دوره سئو سایت

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اصطلاح SEO مخفف واژگان Search Engine Optimization به‌معنی «بهینه‌سازی برای موتور جستجو» است؛ به‌طورکلی، منظور از بهینه‌سازی وب‌سایت این است که نحوهٔ طراحی سایت و همچنین نحوهٔ انتخاب محتوای صفحات سایت را به‌گونه‌ای انجام دهیم که موتورهای جستجویی همچون گوگل، بینگ و غیره بتوانند به‌سادگی جستجوی کاربران مختلف را با محتوای سایت ما تطبیق داده، به سایت ما رتبهٔ بالایی اختصاص دهند و درنهایت کاربران یا بهتر بگوییم مشتریان بالقوه را به‌سمت سایت ما سوق دهند. توجه داشته باشیم که موتورهای جستجویی مثل گوگل از الگوریتم‌های بسیار پیشرفته‌ای برای رنکینگ و جستجو استفاده می‌کنند و آگاهی از این الگوریتم‌ها و همچنین تطابق دادن ساختار و محتوای سایت با این الگوریتم‌ها می‌تواند متضمن موفقیت ما در بهینه‌سازی سایت‌مان گردد.
دوره دوره سئو سایت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در سکان آکادمی توسط بهزاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره سئو سایت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی