اطلاعات دوره
دوره آموزش جامع سئو
مسیر آموزشی

دوره آموزش جامع سئو

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دارکوب4.6
  • مدرس:علی هدایتی0
  • زمان:20 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش جامع سئو به صورت کاربردی مزیت های آموزشگاه دارکوب ارائه مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور استخدام در شرکت دارکوب در صورت کسب امتیازات لازم تدریس توسط کارشناسان سئو شرکت دارکوب، با سابقه تدریس و فعالیت در زمینه بهینه سازی وب سایت های مختلف آموزش مباحث و نکات آموزشی با توجه به وضعیت بازار کار و مطالب روز دنیای فناوری محیطی کاملاً علمی درباره شرکت دارکوب مزیت شرکت در دوره های آموزشی طراحی سایت و سئو دارکوب آن است که در مجموعه ای آموزش شما انجام می گردد که به صورت حرفه ای در زمینه طراحی و بهینه سازی وب سایت فعالیت دارد. دارکوب از سال 1381 در زمینه طراحی وب سایت و سئو فعالیت دارد و تا کنون در حدود 4000 وب سایت طراحی و بهینه سازی نموده است. همچنین این مجموعه دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد. مجموعه دارکوب دارای رتبه 4 از شورای عالی انفورماتیک کشور می باشد که مجوز تاسیس آموزشگاه فناوری اطلاعات را از سازمان فنی و حرفه ای دریافت نموده است.
دوره دوره آموزش جامع سئو دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 ساعت می‌باشد که در دارکوب توسط علی هدایتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش جامع سئو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی