اطلاعات دوره
فیلم آموزش جامع سئو
مسیر آموزشی

فیلم آموزش جامع سئو

100,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 100,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دارکوب4.6
  • مدرس:علی هدایتی0
  • زمان:8 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش سئو مجموعه دارکوب کاملا مسیری عملی را طی می کند، بنابراین پس از مشاهده آن شما قادر خواهید بود یک پروژه سئو واقعی را مدیریت کنید. هنگامی که پروژه جدیدی به ما داده می شود، مهم است که بدانیم از کجا باید شروع کنیم و چه مراحلی را باید طی کنیم. به همین منظور با هم نگاهی به روند شروع تا پایان یک پروژه واقعی سئو بیندازیم:   در وهله اول شما باید با کمک کارفرما بهترین کلمات کلیدی را استخراج کنید. ⇐ در فصل دوم آموزش جامع سئو به شکل کامل این موضوع و نکات تکمیلی آن را پوشش داده ایم. در مرحله دوم شما باید سایت را تحلیل کنید و یک استراتژی درست برای بهبود سئو داخلی و همچنین تولید محتوا ارائه دهید. ⇐ بنابراین ما فصل سوم آموزش سئو را به این مبحث اختصاص داده ایم. حال که سئو داخل صفحه (On-Page) را بهبود داده ایم نوبت به سئو خارجی می رسد. ⇐ لینک بیلدینگ یکی از 3 فاکتور مهم سئو است، به همین منظور در یک فصل کامل و جامع (فصل 4 آموزش کاربردی سئو) از صفر تا صد مباحث مربوط به لینک سازی و اهمیت گرفتن بک لینک را توضیح داده ایم. در انتها نتایج تمام تلاش هایتان و همچنین مشکلاتی که ممکن است در این مسیر به وجود آمده باشد را می توانید در ابزار جذاب گوگل سرچ کنسول ببینید. ⇐ فصل پنجم آموزش عملی سئو را به شکل کامل به ابزار Google Search Console اختصاص داده ایم زیرا به عنوان یک کارشناس سئو تسلط کامل به این ابزار از واجبات است.   نکته: در فصل اول این آموزش نکات کلی و مباحث پایه ای سئو تدریس شده است تا شما با آمادگی کامل سایر مباحث تدریس شده در فصول 2 تا 5 را فرا بگیرید.    
دوره فیلم آموزش جامع سئو دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت می‌باشد که در دارکوب توسط علی هدایتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 100,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزش جامع سئو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی