اطلاعات دوره
آموزش سئو و تولیدمحتوا، فصل2 از آموزش جامع سئو
مسیر آموزشی

آموزش سئو و تولیدمحتوا، فصل2 از آموزش جامع سئو

893,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 893,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:2 نظر4.7
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد مرادی4.2
  • زمان:9 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یا SEO ، روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج یک موتور جستجو است. معمولا وب سایتهایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند . در واقع SEO باعث تجمیع درست اطلاعات موجود در وب سایت و جذب بیشتر مخاطب از طریق موتورهای جستجو می شود.
دوره آموزش سئو و تولیدمحتوا، فصل2 از آموزش جامع سئو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 893,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سئو و تولیدمحتوا، فصل2 از آموزش جامع سئو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

mohammadkh934

خداییی نسبت به مدت زمان آموزش و محتوای آموزش و همچنین تخفیفاتی که خورده کاملا بصرفه هست و استاد عزیز آموزش های خوبی هم ارایه دادند

شاهین صفری

واقعا عالی من با آموزش های ایشون رتبه یک گوگل را گرفتم یک مورد هم بود دلم خواست عنوان کنم اول تشکر میکنم از آقای مردای و دانشجو یار که آپدیت جدید محصول را بهم دادند این خیلی مهم است من از سایت های معروف و مطرح وردپرس آموزش سئو تهیه کردم به شرط بروز رسانی مادام اولا آموزش ها به پای آقای مردای واقعا نبود قیمتش هم چون بیشتر بود گول خوردم فکر کردم خیلی کامله و بعد در دو سه ماه یک بروز رسانی دادند اونم کار کردن با افزونه یواست بعد بروزرسانی قطع شد و آموزش سئو با یک نام دیگر منتشر کردند و به روی خودشان هم نیاوردند ولی تا من در پشتی بانی دانشجو یار تیکت زدم آموزش های جدید بهم داده شد واقعا متعهد هستند ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی