اطلاعات دوره
آموزش پیشرفته سئو، فصل4 از آموزش جامع سئو
مسیر آموزشی

آموزش پیشرفته سئو، فصل4 از آموزش جامع سئو

1,232,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 1,232,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر3
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد مرادی4.2
  • زمان:16 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یا SEO ، روند مناسب برای بهبود دید یک وب سایت یا یک صفحه وب در نتایج یک موتور جستجو است. معمولا وب سایتهایی که بالاترین مکان و بیشترین تکرار در صفحه نتایج جستجو را دارند، بازدید کننده بیشتری از طریق موتورهای جستجو بدست می‌آوردند . در واقع SEO باعث تجمیع درست اطلاعات موجود در وب سایت و جذب بیشتر مخاطب از طریق موتورهای جستجو می شود.
دوره آموزش پیشرفته سئو، فصل4 از آموزش جامع سئو دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,232,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پیشرفته سئو، فصل4 از آموزش جامع سئو را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

rkianicontact

سلام آموزش سئو قراره تا چند فصل ادامه پیدا کنه و اینکه فصل 4 کی منتشر می‌شود؟

محمد مرادی مدرس دوره

درود احتمالا یه فصل دیگه…… ادامه فصل 3 و همینطور فصل 4 در حال برنامه ریزی و ضبط هستم مواردی همچون: لینکسازی، رپورتاژ اگهی، گوگل سرچ کنسول و….

رضا

سلام وقت بخیر درباره موضوعات رپورتاژ، کنیبالیزیشن، کنانیکال، کیورد مپینگ، کیورد تارگتینگ و … هم صحبت شده یا می شود در ادامه؟

محمد مرادی مدرس دوره

درود قطعا این مباحث پوشش داده می شود چون جزو جدایی ناپذیر از سئو هستند. سرفصل های آموزشی در هر سطح از دوره های سئو آمده که مواردی که شما بدانها اشاره کردین در سطح ۳ یا سطح ۴ ارائه می شود.

musavii.smr

سلام در فصل چهارم بصورت کامل بهش پرداخته شده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی