اطلاعات دوره
دوره آموزش سئو وردپرس - مقدماتی
مسیر آموزشی

دوره آموزش سئو وردپرس - مقدماتی

56,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: 56,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش سئو سایت وردپرس در کمترین زمان با استفاده از دو افزونه قدرتمند وردپرس، سئو وردپرس برای قرار گرفتن در نتایج برتر جستجو را خواهید آموخت. وردپرس در هدایت کاربران به سایت شما بسیار خوب عمل می کند. اما کارهای بیشتری نیز وجود دارد که می توانید سایتتان را برای موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی قابل مشاهده کنید. در آموزش سئو در وردپرس روی تنظیمات پایه ای و سناریوهای استفاده از سئو در وردپرس تمرکز می کنیم. یاد می گیرید که چطور با بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) با دو افزونه All One in SEO Pack و Yoast SEO بازدید کننده های بیشتری برای سایتتان جذب کنید. همچنین در طول دوره سئو وردپرس یاد می گیرید که چگونه از تنظیمات وردپرس استفاده کنید تا در بهینه سازی سایتتان به شما کمک کند. در دوره آموزش سئو سایت وردپرس می خواهیم دو افزونه متفاوت All One in SEO Pack و Yoast SEO برای بهینه سازی سایت را آموزش دهیم و همچین نکاتی در مورد تنظیمات وردپرس خواهیم گفت.
دوره دوره آموزش سئو وردپرس - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط ویده‌آل مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 56,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش سئو وردپرس - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سئو سراسر اینترنت را در صفحه سئو در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

مایلین سندپراد

بدون متن

AFSHIN EBRAHIMI

مفید بود

خسرو فتحی

بدون متن

امیر حسین امیر حسینی

وردپرس عالیه

Bahar

عالی

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی